Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by aribeth »

FEDE overgange... jeg er ret misundelig... jeg vil OGSÅ ride... (jeg elsker overgangstræning)

Men hun stopper jo såååå pænt og BLIVER i sin "kasse" og starter op uden at blive for lang... de der overgange ... de er LÆKRE efter min mening


Og fin speed control :-) Og så elsker jeg at se Sorcha når du slipper... så tager hun lige en AHHHHH hurtigere hurtigere runde :hhansen:


Nå.... men du rider også meget westernsk selvom du rider dressur :lea:




Katrine
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Alleycat »

Eih det ser godt ud, og fin pony :heidio:

Jeg måtte også bare se dusken :heidio:
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

aribeth wrote:Nå.... men du rider også meget westernsk selvom du rider dressur :lea:

Det er jo i virkeligheden bare Parellisk...
Det er ikke helt nok til at bestå Level 3 endnu - sidebevægelserne er for hakkende, tror jeg, og vi kan kun holde til en 5-10 minutters samlen sammen.
Meeeen, mon ikke - hvis vi holder os til træningsplanen - vi kan sende en "Please, stik mig nu bare en grøn snor!!!"-video til sommer?
:jeanie:

June wrote:Og pony ser bare så glad ud hele tiden :respekt:

Jeg fik en god stak lektier med hjem fra USA, som har givet tricket til at få min hest til ikke at hade det.
Det er totalt Parellisk, men noget af det handler faktisk om at kode den der "strække ned og pløje ridebane" ind, og noget andet er at ride rigtig meget uden trense indtil jeg kan lave overgangene enten KUN eller næsten kun for sædet og for ultrasmå signaler.
Og så er 90% af det nok at have kortlagt hendes Horsenality og have tilpasset ALTING til det.
:traet: :traet: :traet:
:katiekat:

Og:
Jeg elsker min smarte dusk!
Den har oven i købet en meget fint flettet lille top med mønster i. Ikke at man ser det når den hænger inde under maven på ponyen og er halvmudret.
Men jeg friserede den og gav den Cowboy Magic inden Jysk Mesterskab, og jeg passer fint på at den ikke bliver for filtret når jeg pakker sadlen sammen... :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Glory »

Det er da også bare super-nederen, når dusken bliver filtret :brok: :linski:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
aribeth

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by aribeth »

Det er da også bare super-nederen, når dusken bliver filtret


:jeanie:


Ja det er det... derfor er min dusk også barberet af... sådan en filtret klump der hænger og dingler mellem benene... det er bare IKKE fedt...



Katrine
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Glory »

det er bare IKKE fedt...

Næ, det er vel forhåbentlig hår? - ellers er det eddermanme en mærkelig dusk du ...øh ikke... har :lea:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

Når nu I om lidt bliver helt vilde efter at have en dusk hængende under maven på hesten - så kan i Google efter en under navnet "shoo fly"...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by HeidiO »

99E wrote:Når nu I om lidt bliver helt vilde efter at have en dusk hængende under maven på hesten - så kan i Google efter en under navnet "shoo fly"...


Skulle det nu også være nødvendigt :lea:

Jeg er sikker på, at jeg har sådan en gardinkvast liggende et sted :jeanie: Den er garanteret næsten magen til :hhansen:
Heidi
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Stimata Doamna »

Det er sikkert mig, der bare er gammel, blind og snerpet, for jeg synes ikke, at dusken er så interessant :lol:

Det med det blinde... jeg kan altså ikke se, hvilken optømning du rider med??

Jeg hader det, når det sker...
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

Et Mylerbid - "Cradle"-biddet, som Parelli sælger.
http://www.parelli.com/product.faces?catId=42
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply