Hold da kæft, jeg er sur...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by HeidiO »

Det er svært at være sur, når vejret har været så skønt som idag. Der er forår i luften :gunilla:

Erik har været ude at ride på Sonny, mens vi har forsøgt en ny variant af operation familiesammenføring, så Berninna kan komme med i flokken.
Da vi tog Sonny ud lukkede vi Berninna ind til Vumse, det gik nogenlunde. Vumse jog hende ikke igennem hegnet, men markerede lige at hun ikke gad hende. Så indtil videre en lille succes i den henseende, så det var dejligt.

Bagefter skulle Berninna strigles og have renset hove, og der kunne vi så konstatere, at hun har glemt alt om at stå bundet og løfte ben. Så der må vi gøre en indsats.

Alt i alt en rigtig dejlig dag.

Og nu er der kun 5 dage til påskeferien begynder heidio
Heidi
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by MinnaN »

En ridetur på Prinsekamelen gør mig altid glad. Især når det er uden sadel og så noget dressur. Jeg sidder, sjovt nok, meget bedre på bassehesten uden sadel. En masse nusseri, godbidder til mig og ham (er ved at lære ham at kysse) og et blåbærkys til ham (en slikkepind som han er helt vild med) som farvelsnask.

Den hest er bare dejlig!! :elsk:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by CXEC »

Jeg var ude at nussepussehyggestriglelongere Xeniaen igår og var derfor i samme humør som 99E, ca. :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Hold da kæft, jeg er sur...

Post by Ane »

Det var superfantastisk at være i haven med prinsesse Anja i går :atengstedt:

Sol, en haveøl, lidt gravearbejde og godt selskab.. jeg glæder mig til vi får flere af den slags solskinsdage... og jeg glæder mig til letland..

nåh ja - og da jeg tog ud og ride bagefter sprang min hest i venstregalop fra skridt.. (for at kunne se det fantastiske i det skal man vide at der bagved ligger en meget lang historie om at min hest ikke vil gå venstregalop og, at jeg normalt kun kan changere ham ind i den, ikke springe an til venstre)..

jo i går var en skøn dag :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Post Reply