Hvad er I egentlig for nogle?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jamen så må man jo hellere... sjovt at læse jeres beskrivelser, så her er min:

Jeg arbejder som IT supporter, er oprindelig uddannet programmør i 87 men det er så keeedeligt. Supportjobbet giver mig anledning til at være servicemindet og flink, være problemknuseren, analytikeren, og planlæggeren... Og tilmed kan jeg grine af kunderne når jeg lægger røret på (eller nogen gange grine MED kunderne) - og så har jeg de bedste kolleger i verden. Elsker mit job. Er blevet lovet forfremmelse til supportchef indenfor det næste år :bahh:

Jeg er snart 41 år, 165 cm høj, vejer OGSÅ 15 kg for meget (det hører åbenbart næsten med i standardbetegnelsen for en Strigle? :mrgreen: )
Som regel rødhåret. Ganske gråhåret hvis ikke jeg får det farvet. Men det gør jeg!

Jeg har 3 børn, de er 16½, 13 (om nogle dage) og knap 10.
Datteren på de 13 deler hesteinteressen med mig. Min yngste søn er en rigtig nørd, der kan stille computerspørgsmål jeg ikke kan svare på, hvorefter han selv finder svaret.
Alle 3 unger bor hos deres far som jeg blev skilt fra for 6½ år siden. Vi bor i samme lille by, så jeg ser dem en del.

Og så har jeg en kæreste som jeg nu har kendt i 4 år. Vi bor ikke sammen, så af og til er jeg helt alene i mit lille rækkehus.

Jeg elsker rutsjebaner og tager på tur med kæresten et par gange om året for at besøge nogle store nogle af slagsen :skoer:

Og så er HUMOR og gerne sort noget nær det vigtigste træk hos folk jeg omgåes. Ellers forstår de ikke mig - og jeg ikke dem :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Post by MinnaN »

Jeg har langt mørkt hår med naturlige grå striber, 176 cm høj og vejer ALLLT for meget. Bryster er en 80 E og de vokser videre. De lever simpelthen deres eget liv pt.
Jeg har to tøser på 12 og 6 som deler heste interessen med deres skøre mor. Den ene er mere hestetosset end den anden, jeg tror der er ved at gå drenge i den ældste. :skoer:
Er gravid med nr 3, det er nok derfor brysterne lever deres eget liv. :skoer:
Min mand og jeg har været sammen i snart ni (9) år og skal på et eller andet tidspunkt op på rådhuset og ha papir på hinanden. Han er allergiker til min store fortrydelse, men til gengæld har en så mange andre gode sider. :floejt:

Jeg er færdiguddannet i år som bioanalytiker, men inden det har jeg slået et smut inden om fysik på uni niveau, men fysikken blev for svært.
Har lavet lidt af hvert. Stået i butik som mini butiksleder, gjort rent for ældre, gjort rent på skoler og været staldhjælp mv.

Folk er tit bange for mig, fordi jeg har nogen meget kontante holdninger og kontante udmeldinger. Kanske det også skyldes at jeg har et lettere volatilt temperament og en til tider overmåde skarp tunge, samt en ganske udmærket lige højre, hvis man er til den slags fornøjelser.
Dog skal man virkelig ha overtisset på min sukkermad, før jeg farer op, men så er man også selv ude om det.
Folk der kender mig, synes jeg er loyal, til at stole på og dejlig. :bahh:
Jeg kan ikke udstå tåber, idioter og mænd/kvinder der gør sig dummere end de er for at opnå noget.
Tror der var en gut der en gang sagde, at jeg var mere mand end de fleste mænd og havde mere logisk forstand end de fleste kvinder. Fra ham er det en kompliment af de store og det er en af de bedste komplimenter jeg nogensinde har fået. Han ramte sømmet på hovedet ganske vel.
Jeg kan ikke udstå romantik i sukkersøde overdoser og jeg er nemmere at overtale med logiske argumenter end med føøøølelser.
Gi mig Indiana Jones, Vin Diesel frem for Nynnes Verden, Bridget Jones Dagbog. Så er jeg glad.:skaal:
Åhh jo, jeg er en nørd når det gælder heste, biokemi, mikrobiologi og rollespil + en hulens masse andre ting. :paspaa:

Jeg har redet siden jeg var 5, haft min egen, redet konkurrence på et okay plan, men lige nu har jeg tabt mit hjerte til Bassemand (Prins Charming) som er en 19 år rideskolehest. Jeg skal ikke ha hest før Bassemand er væk.
Jeg elsker den hest og jeg kan fortælle stolpe op og ned omkring ham. :elsk:

Nååhh jahh. Min humor er sort, dybt sjofel og dyyybt sjofel. :tudegrin:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Lone

Post by Lone »

det er rigtig fedt at læse jeres beskrivelser!
Jeg synes jeg får et rigtig godt billede af jer - og det er dejligt -rart at kende jer bedre.

Og ja, det er da utroligt så ens vi er på mange punkter!!

Jeg havde troet, at du Glory havde mørkt hår og brune øjne, men kan se på billedet, at jeg har set dig før - du skrev et indlæg som imponerede mig en del - på Hn selvfølgelig :skoer: . Men sjovt som man får andre billeder af folk, når de begynder at være herinde - tror vi er gode til bare at være ærlige og rimelig imødekommende.
Iøvrigt synes jeg tofarvet hår er flot - !

Og så havde jeg forestillet mig June som blond - og høj. Sjovt!!!
Jeanie

Post by Jeanie »

Hmm !!

Hvem er jeg ?? MIG..Ville min første indskydelse nok være, og det er jo i bund og grund også rigtigt, jeg er MIG, ingen andre !![img:0826a2ae7d]http://www.langkawi.dk/smileys/u67.gif[/img:0826a2ae7d]
Jeg arbejder på en døgninstitution, for svært anbringelige unge mennesker, med Borderline diagnose og Borderline struktur.

Jeg elsker mit job, men ikke desto mindre har jeg i fritiden stadig lyst til, at prøve kræfter med noget helt andet, og det være sig foder til Heste og tilskuds produkter.
Jeg har derfor sammen med min mand Ole , gennem 11 år, optaget et agentur, på foder fra Tyskland, og vi starter op med importen fra 1 august dette år, her i Danmark, og dernæst vidre til sverige og Norge.

Jeg har en dejlig datter på 20, som jeg dog sjældent ser, trods det hun stadig bor hjemme, men hun har job og gymnasie at passe, så vi ses ved lejlighed.
Jeg er født og opvokset med heste, og derfor er mit liv nok stadig viet til disse dejlige dyr.

Jeg har en kæmpe omgangskreds, og den spænder vidt, dette gør , at vi aldrig keder os, og vi har altid gæster, eller er det selv !! Vi tager gerne til koncerter, og dette er nok ikke koncerter der er alderssvarende, men Rock koncerter, og bedst af alt, er det når jeg kan stå lige nedenfor scenen, ved en DAD koncert og te mig som en teenager.

Jeg har altid mange bolde i lufte, eller jern i ilden om man vil, og trives bedst med at have lidt småtravlt altid.

Jeg er "gør-det- selv" kvinde...eller handyman, og jeg laver det meste af det praktiske udendørs arbejde , så som folde, reparationer, og andet forfalden !! Elsker at male, og har faktisk haft en drøm, om at blive bygningsmaler ![img:0826a2ae7d]http://www.langkawi.dk/smileys/a1499.gif[/img:0826a2ae7d]

Jeg sværger til den Indianske livopfattelse, og dyrker gerne deres ritualer, og læser alt hvad jeg kan komme i nærheden af, omkring dette .

Jeg elsker god humor, og som Helle H, gerne sort :bahh:

Jeg syntes selv at være en meget åben og imødekommende person, men kender dog mit "sorte " side....ikke alle bliver Lukket ind i mit univers !!

Sådan er jeg ...mere får i ikke at vide !! :-)
Lone

Post by Lone »

Flere!!!!
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Post by Jillow »

[b:2d4ae1c86a]Jeg er kendt for at sige min mening og er ikke bange for at kalde en lort for en lort og en spade for det den er![/b:2d4ae1c86a] [color=brown:2d4ae1c86a]Louiseva
[/color:2d4ae1c86a] og det er herligt :tommelop: :tommelop:

Vægten og højden og hårfarven glemte jeg... :-o :-o :-o

Vægten er pt. 83 kg fra 119 kg..

Højden er 178 cm farven på håret tjaaaa lidt gråt hist og pist ( ca 20 hår strå)
:kvinde:

BH str er nede på 85 D fra 100 D.. :tommelop: :tommelop: :tommelop: Alt andet GAV blå øjne før i tiden..

Et skræmmende billede af mig...
[img:2d4ae1c86a]http://i8.photobucket.com/albums/a15/skvadder/jill1.jpg[/img:2d4ae1c86a] :sejr: :nah:
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Post by Glory »

[color=darkred:1654888ec3]Jeg havde troet, at du Glory havde mørkt hår og brune øjne[/color:1654888ec3]

Ja, det er sjovt, som man får billeder, inde i hovedet, af folk - ud fra hvad og hvordan de skriver :-)

Jeg var slet ikke i tvivl om, at du LoneShannon, var en høj ranglet tingest...
Og af en eller anden grund, forestillede jeg mig, at du havde pagehår :hva:
Nu har du ikke skrevet, om du er mørk eller lyshåret - men i mit hoved er du altså mørkhåret :bahh:

Jillow: Nu spørger jeg lige underligt....Har du mellemrum mellem fortænderne?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Jeg er mig.... og tjaeh er ikke lige i det store udbrede mig om mig selv humør....

176 cm høj
BH 75D
64 kg -hvilket i mine øjne ER for meget.
Grågrønne øjne
Mørkebrunt hår -hvis ikke jeg farver det er jeg gråhåret og DET NÆGTER jeg at være i min alder.
Temperamentsfuld

Resten må komme

Billedet er et par år gammelt.....

[img:6044afcb0f]http://i61.photobucket.com/albums/h76/Etherialwoman/JaguarpantherC05.jpg[/img:6044afcb0f]

Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
aribeth

Post by aribeth »

Hold da op... er der en tendens til to-farvede øjne, en smule overvægt (minus den skønne Céleste) og en masse grå hår??

Jeg har i en alder af 26 adskillige hundrede af hvide hår... jeg opgav for et par år siden det der med at hive dem ud....

Hilsen
Katrine
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Tilgengæld smed jeg min overvægt pga stress og DET kan ikke anbefales. :-(
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply