Salgsheste

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste

Post by LittleJohn »

Hestepriserne er ret langt nede nu, ikke kun pga. vinteren men også krisen kradser hos hestefolket og derfor vil jeg mene at priserne er som de er - plus at mange som også tidlig har skrevet, ifolet deres hopper - for at tjene penge, men igen jeg tror mest det er pga krisen at priserne er så langt nede.

Ja alt efter hvilken hest man køber, for kan da stadig se at priser på diverse veltrænede konkurrenceheste, ja der er priserne stadig høje.
Find mig p
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Salgsheste

Post by aribeth »

Jeg vil gerne af med min allergi... og så vil jeg gerne have Basse tilbage... om 5 år eller noget når jeg har råd igen... og tid måske?!
Men så er Basse rigtig gammel... og så er det måske bedre at købe en ny pony... (for Basse kan heller ikke tåle græs) SUUUUK! Men man har vel lov at drømme lidt...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Salgsheste

Post by BeritH »

Hov Pia, jeg har da i øvrigt helt glemt at sige tillykke med ismulen.

Han ser skisme fin ud :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste

Post by LittleJohn »

Aribeth

Hhvad gjorde du med Basse? hvor er han henne nu?

Pia K - ismulle - ja jeg kender også en der gives væk, mod aat blive passet og plejet godt, men kun til nogen ejeren kender og mod tilbagelevering HVIS man nogen sinde skal af med den igen.

Trist man ikke har råd til flere heste ;-)
Find mig p
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Salgsheste

Post by Pia »

LittleJohn wrote:Aribeth

Hhvad gjorde du med Basse? hvor er han henne nu?

Pia K - ismulle - ja jeg kender også en der gives væk, mod aat blive passet og plejet godt, men kun til nogen ejeren kender og mod tilbagelevering HVIS man nogen sinde skal af med den igen.

Trist man ikke har råd til flere heste ;-)



Ja, det er vildt, jeg er også blevet tilbudt flere, bare mod at tage dem.

Men denne gang ville jeg ikke gå på kompromis med noget! (VIlle ikke 'bare' have hest, men hesten )

Så det blev topafstamning, smukt udseende, god bygning, højt indeks og potientiale til det hele. Nu håber jeg at have ham i mange mange år.

(Overvejer dog at finde en gammel skikkelig en til min datter, som hun kan tusse rundt på og hviske hemmeligheder til :linski: )
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Salgsheste

Post by Dorte Hansen »

Pia wrote:
(Overvejer dog at finde en gammel skikkelig en til min datter, som hun kan tusse rundt på og hviske hemmeligheder til :linski: )


Åh ja... Gør det gør det...

Intet i verden slår en hest, når man har hemmeligheder man vil dele....

Bevares, hunde, katte, kaniner og lignende kan såmænd bruges om ikke en hest er til rådighed, men det er ikke helt det samme...

Alene duften når man putter hovedet helt tæt ind til en hest for at betro den sine inderste tanker, den kan på ingen måde opvejes af noget andet væsen.....




Suk... Jeg savner at have en hest....
Nu med køter-bande!
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste - Pia

Post by LittleJohn »

Hem der er tale om her er 8 år gammel, men ingen stamtavle, chip eller pas, trods det nu er lovpligtigt - men ejer har ikke tiden til ham, da hun og datteren har hver deres og jo jeg overvejedede det, da jeg kunne få ham, med betingelse på at skulle jeg af med ham, skulle hun have 1 bud - men jeg valgte en helt helt anden hest og min aller bedste ven - som jeg glæder mig til at se igen og få hjem

Med risiko for at dette skulle komme frem til min mand, som IKKE ved noget om dette hestekøb -poogift
Find mig p
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Salgsheste

Post by Pia »

Tak Berit, det synes jeg også han er :-)

Dorte: lige netop, sådan en rigtig vennehest!

Gitte, hvad er det for en hest du skal have igen?
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Re: Salgsheste

Post by LittleJohn »

Pia.

Jeg har netop lige købt LJ tilbage ellers skulle han hele rumlen igennem ugen for 8 . gang, og desværre uden manden ved det, så det giver nok ballade når han finder ud af det
Find mig p
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Salgsheste

Post by Pia »

Det er da ret surt hvis det ligefrem giver ballade, hvorfor vendte du den ikke med ham, inden?

Jeg håber alt bliver godt, og du har en tilgivende mand ;-)

Tillykke med hesten, skal du nu have trods alt :)
Post Reply