Helt nyt forum?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

Helt nyt forum?

Post by Lisbeth Sejberg »

Nej den er OGSÅ lilla, det glemte jeg helt p.g.a. de brune mellemrum.
Og mørklilla er heller ikke læsevenlig.

Jeg synes godt nok, det er en pudsig måde at gøre opmærksom på en side, man selv har lavet :viben:
Hvorfor skrev du ikke bare fra starten:"Har i set MIT nye forum"??

Mvh. Lisbeth
Lone

Helt nyt forum?

Post by Lone »

Sikke en forbrydelse, hva´?!

Gudfader
Armani

Helt nyt forum?

Post by Armani »

okay okay fremgangs måden er da måske lidt mystisk, men igen
hvis jeg havde skrevet
- se hvad jeg har lavet er det ikke bare flot, dygtig mig

så tror jeg helt ærligt sku heller ikke at i havde sagt jeres ærlige mening om det og derfor valgte jeg at skrive se hvad jeg har fundet, for så vidste jeg i skrev jeres ærlige mening.

Så sorry SORRY, men jeg regnede nu også med at det var lidt ligegyldigt hvem der havde lavet det. jeg ved da feks ikke hvem der har dette forum og er da også ligeglad, jeg syntes ikke det gør nogen forskel, det er stadig et hyggeligt forum og kan godt li at være herinde.

vidste jo ikke i gik så højt op i det :respekt:

MVH mig
Jeg er altid fair,
Armani

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Lisbeth: jeg er ked af det men lilla er den MEST læselige variant der er af layout lige pt, så det beklager jeg.

Meningen med siden er at sprede noget mere viden om Working Equitation som er en ny ride sport der pt har sit intog i dk, det er meget populært i sverige. siden henvender sig pt kun til dressur,aka og klassiske ryttere, samt heste ejere af barokke typer, friser lusitanoer, osv derud af, men andre hypper er da meget velkommende.

MVH mig
Jeg er altid fair,
HeidiO

Helt nyt forum?

Post by HeidiO »

[quote:40869d8f3a]så tror jeg helt ærligt sku heller ikke at i havde sagt jeres ærlige mening om det og derfor valgte jeg at skrive se hvad jeg har fundet, for så vidste jeg i skrev jeres ærlige mening.
[/quote:40869d8f3a]

:duel: Det er min klare overbevisning, at her på Strigler er der ikke ret mange der brænder inde med deres ærlige mening, så det er jeg ikke enig i.

Ellers synes jeg at dit forum layout ser pænt ud med de farver det har nu.
Heidi
Armani

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Heidi0: ja det kan godt være, men nu har jeg jo ikke været herinde i helt vild lang tid, så jeg ville såmæn bare værre 110% sikker på jeres meninger og igen regnede jeg samtidig ikke med at det var så vigtigt hvem der stod for det, men det var så min fejl jo, så det er jeg da ked af, men kort sagt så tænkte jeg ikke videre over det da jeg skrev indlægget. men nu ved i det jo så.

Jeg har heller ikke det vilde imod layoutet, det irritere mig mere at det er en banner om spil der er på, det ødelægger heste stemningen, men de andre layouts var noget krab at få på, de var enten helt hvide, helt sorte eller neonfarvet, så er den der langt flottere, men meningen er da at finde ud af hvordan pokker man finder nogle hypper og sætte op der øverst.

MVH mig
Jeg er altid fair,
Lisbeth Sejberg

Helt nyt forum?

Post by Lisbeth Sejberg »

Jo jeg kan såmænd nok leve med farven, da det ikke er et forum, jeg har brug for.
Jeg er stadig uenig med dig i fremgangsmåden, der har på Heste-nettet masser af gange været tråde på Opslag og billeder, hvor folk beder om konstruktiv kritik af deres hjemmesider.
Det har da aldrig været et problem, at få folk til at komme med deres ærlige mening.
At der så er mange, der dårligt tåler konstruktiv kritik ....... det er så noget helt andet.
Mvh. Lisbeth
Armani

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Ja det ku jeg jo godt, skal huske det til en anden gang.
Jeg er altid fair,
Tigerbaby

Helt nyt forum?

Post by Tigerbaby »

Jeg kan ikke blive enig med mig selv om, om jeg synes der er for mange kategorier eller ej... Jeg ville nok nøjes med hyggesnak, træning (hvor det med ungheste og regler kunne komme ind under), og så en samlet markedsside med alt fra opstaldning, køb/salg osv. Det tror jeg ville virke mere overskueligt til at starte med, og så kan man jo altid udbygge.

Jeg synes egentlig det er et meget fedt layout, men jeg tror måske det kan virke sådan lidt useriøst... Jeg tror det virker bedre på folk, med lyse afdæmpede farver, men det er nok en smagssag.

Banneret skal helt klart væk

Og så er spørgsmålet om der er et "marked" for sådan et forum?
Armani

Helt nyt forum?

Post by Armani »

Smukke-ped: okay det så iorden

Tigerbaby: Det kan da godt være der er lidt for mange kategorier. Racer kunne da godt blive smækket sammen til 1 ihvertfald. jeg ved ikke helt med salg tråden jeg syntes ikke rigtig opstaldning høre under salg og grunden til der er en opstaldning tilbydes og opstaldning af hingste tilbydes er for at man ikke behøver sidde at kigge alle opstaldninger igennem hvis man leder efter noget til hingste, det jo ikke alle der tager hingste ind, så jeg mente det var bedst at skille dem ad.
en lysere side har jeg tænkt på men så bliver den meget kedlig brungrå eller næsten helt hvid, der er også en blå (meget mørkeblå) og en grøn som også er meget mørk, de er også begge med samme banner, hvis nogen hved hvordan man fjerner den banner og sætter en anden ind så må i mega gerne melde jer på banen. meen en roligere farve sir i, skal da lige kigge det igennem igen igen og fiske en frem men så bliver den måske en anelse lys...men kan da lige prøve igen.

MVH mig
Jeg er altid fair,
Post Reply