vurdering

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

vurdering

Post by Stimata Doamna »

[quote:6d21e7f928]Kan du ikke få hende udstoppet? Så kan hun stå i Hall'en i det nye slot?
Husk: en død hest er jo en glad hest! [/quote:6d21e7f928]

Se dét er jo argumenter, det kan være svært at komme udenom :hhansen:

Jeg venter spændt på HHansens næste træk :viben:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

vurdering

Post by HHansen »

[quote:8aa63bdeea="atengstedt"]Og så vil du garanteret osse HA noget for hende??? Hvem er det NU der er krævende, hva?? hva?? hva??
:lea:[/quote:8aa63bdeea]
Bare en sadel eller 2 og måske et spisebord?? :jeanie:


[quote:8aa63bdeea="atengstedt"]Kan du ikke få hende udstoppet? Så kan hun stå i Hall'en i det nye slot?
Husk: en død hest er jo en glad hest!
:ide:[/quote:8aa63bdeea]

Jo det var ellers en fin idé - men det eneste der mangler i det nye slot er en hall :ked:
Ville sgu ellers se godt ud med en rustning på en udstoppet hest :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

vurdering

Post by Stutteri Highmoor »

Hun fik sidste år et Onassis føl, jeg glemte at se efter fødselsdatoen. Hvis du først har købt hende efter fravænning af føllet, så har du da ikke haft hende ret længe???
Hvor vil jeg hen med det? Ja, jeg kan ikke lade være med at tænke, om hun ikke har haft skaden, allerede da du købte hende?

Nå, men bort set fra det, så har jeg kigget lidt på hende forfædre. Hverken hendes mor eller bedstemor, har præsteret noget og deres afkom har heller ikke.
Hun er godt kåret og så er spørgsmålet om hun giver eksteriør og gang videre til sine afkom, dette vides ikke endnu.
Mit bud på en pris vil ligge på samme prisleje som før nævnt, dog kan du måske med fordel ifole hende, da hun vil være mere attraktiv som en ifolet avlshoppe end som en skadet ridehest. Og så kan du også forlange noget mere!

hilsen Belinda
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

vurdering

Post by lonek »

Hej Belinda,
Ja, jeg købte hende højdrægtig med et Onassisføl. Jeg faldt for hendes eksteriør... Hun var ikke tilredet, så det har jeg selv gjort samtidig med hun havde føllet ved siden. Det er nu 2 mdr siden hun snublede med mig på ryggen og fik den gaffelbåndsskade, så jeg ved præcis hvornår den kom. Jeg har lige haft hende til 2. scanning, hvor der slet ikke var en tilfredsstillende heling og dyrlægen anbefalede minimum 4 mdr mere i boksro. Det vil jeg ikke byde hende, så jeg synes hun skal indgå i avlen. Spørgsmålet var så bare, om hun var noget værd dér... Tak for svar, det skal lige overvejes!
Post Reply