Ih, altså!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Ih, altså!!

Post by aribeth »

Nemlig!! og man skal bestemt se bort fra både stejlen og bukken og kick outs og hiven i stangbiddet :roed:, og hjulsporerne i siden på dyret i et trailprogram, bare fordi Basse mener vi IKKE skal igennem lågen...


Katrine
aribeth

Ih, altså!!

Post by aribeth »

:hhansen: okay fint Annette... du får den ! :hhansen: :-)

Katrine
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Ih, altså!!

Post by Ms Strangefield »

Nå jeg får for meget Helgstrand - Van Grunsven - og alle de andre i top 10, så finder jeg eksemplarer af Hippologisk frem helt tilbage fra start '90'erne.. Se dengang kunne de ride dressur.

Og da küren kom til verden, skrev Jytte Lemkow også noget om at det kunne være end glidebane, der fik drejet dressuren væk fra det korrekte, til det mere "cirkusprægede", så der skulle passes på. Og hvor havde hun ret!!! :mur:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Ih, altså!!

Post by Stutteri Highmoor »

Helt sikkert god ridning og helt sikkert bedre end de fleste af os nogen sinde kommer i nærheden af at kunne præstere.
Men når det er sagt, så kan jeg bare ikke være imponeret, når Klimke's hest slet ikke træder ind under sig og man ønsker jo netop noget indundergriben og afskub, når det opnåes, så vil man også komme til at ride mere på et knivsæg, altså hesten bliver spændstig og spændende at se på. Hvilket jeg ikke synes Klimkes hest er.
Hesten skal jo "gå på gløder", der skal være energi i al dens bevægelse. Og der er Klimke's simpelhen for slowmotion agtig - efter min mening!

hilsen Belinda
Post Reply