Irriterende naboer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Irriterende naboer

Post by Line_Calano »

naboer fra helvedet. Kender jeg også til. Det er dog ikke mine egne men et sted jeg kommer næsten dagligt. På sted er der ridehal og parkeringsplads tæt ved naboen (ca 50 m fra hans hus). der bor en mand ved siden af, han arbejder meget tidligt om morgenen og går deraf tidligt i seng. det under vi ham naturligvis gerne. Men hans hund knurrer så han ikke kan sove hver gang der er nogen der benytter ridehal eller parkeringsplads... Det er jo vældigt svært da man jo gerne bruger sin ridehal i sin fritid dvs aften, hvor han så gerne vil sove. Han har nu truet med advokat, der er så snakket med advokat fra stedet og han har intet at komme efter :gusse:

hvor jeg bor har vi en underbo der af en eller anden grund kender mine eksamensdatoer ligeså godt som jeg selv. den er i hvert tilfælde sikker, han holder vild og meget larmende fest hver eneste gang jeg skal op dagen efter til eksamen. det er ok han holder fest fredag og lørdag, og han kan jo heller ikke gøre ved at jeg ind imellem går til eksamen om lørdagen. men han måtte nu gerne holde sig til fredag og lørdag. ikke som forrige eksamensperiode mandag, tirsdag, torsdag, mandag, onsdag torsdag...
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Irriterende naboer

Post by Ms Strangefield »

Hmm mine naboer står op sammen med solen. Ca. Ihvertfald allersenest kl 7. Så starter der en buldren og en bragen uden lige. De kan dog heldigvis bestikkes med deres morgenfoder og en tot hø. :elsk:

Og de er hamrende ligeglade med at vi spiller højt musik og tramper i gulvet. :fest:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply