Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Elsoma »

Ja, riktig god dag. heidio

Sitter med en kaffekopp og hygger inden jeg skal afsted.Fejeren har vært her og sjekket ildsteder,pibe, varslere mm. ,så nu har jeg puttet brende i ovnen og riktig hygger mig. :randi:

Idag skal jeg gå en riktig lang tur i det flotte vejret , vi har sol og nogle få grader koldt her. Så det er riktig dejlig turvejr!
Når datteren kommer fra skolen skal vi i stallen. Om vi når det blir det en tur med ponyen også, ellers må de ride i sandkassen.

Og takket være "4 æg" føler jeg en voldsom trang til at bage! :hhansen:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
PiaK

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by PiaK »

Godmorgen, eller formiddag...

Datterbarnet vækkede mig kl 7, hun er meget morgenfrisk :sanne:

Så morgenhygge og afsted til børnehave, nu skal der skrives opgave (hvorfor sidder jeg så her på strigler?!)

Anselige mængder kaffe er lavet, nu mangler jeg bare et spark til at komme i gang...

Håber dagen bliver god for jer andre, og held og lykke til Ped.

God bedring til Sinesmølf og børn

Og et spark herfra til Anni

:jeanie:
User avatar
MDN
Posts: 165
Joined: Sat 1. Mar 2008 21:14

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by MDN »

Min dag byder på lang hundeluftetur i mosen, lidt mailkorenspondante *eller hvordan det nu staves*
og så ellers almindelig research til min bachelor opgave.

Så intet arbede, studie eller pligter idag :jeanie:
Så alt i alt en dejlig morgen...
Der ogs
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by KatieKat »

Jeg er lige kommet hjem fra arbejde. Det har været en lortenat og jeg havde glemt min madpakke. Nu skal jeg ind og sove.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by 99E »

Tjah...
Det er mandag, så Mikkel er på arbejde, og jeg overvejer at slæbe den bærbare ud til spisebordet så jeg kan være hobbyagtig (dog ingen crapbooking her) og se EponaTV samtidig.

Jeg har spist en morgen-kanelsnegl - og nu overvejer jeg en formiddagskanelsnegl med noget kaffe til...

I morgen står den på tjek af foden - og jeg håber lidt at lægen måber over at min fod er groet sammen på en tredjedel af den forventede tid, og at jeg kan få gipsen af og løbe en tur - eller noget...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Annibl
Posts: 242
Joined: Sun 2. Mar 2008 00:09

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Annibl »

[quote:94ef7d9feb="aribeth"]Anni, nu spørger jeg sikkert dumt... men skal du tabe dig INDEN en fedmeoperation?
Er ideen med fedmeoperationen ikke at du skal tabe dig af den? [/quote:94ef7d9feb]

Det er slet ikke så dumt, Katrine. Du er ikke den eneste der undrer sig. Men jo, jeg skal tabe mig inden af forskellige årsager - retningslinier udstedet af Sundhedsstyrelsen.

Jeg kan godt.... har gjort det før.... men af en eller anden grund ikke pt. Måske venter jeg på forår og kådhed i luften?! - så det sk*de forår må godt snart komme!! :brok: :linski:
Knus fra Anni
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by belmont »

jamen goddaw derude jeg har været oppe kl røvlort om morgnen og slippe krikkerne ud og aflevere mit 6afkom i børnehave hjem igen og hygge med vovsen og så skal vi snart en tur på stranden og motionere lidt en løbetur i sand er godt for sidebamserne...
save a horse ride a cowboy ;-)
aribeth

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by aribeth »

ok... så spørger jeg lige igen... du ser på din avatar ikke særlig meget ud som en der har behov for en fedmeoperation?

Eller er det bare mig der har en helt forkert idé omkring det der med hvornår fedmeoperationer er nødvendige...

Katrine
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by Godzilla »

Hvad er en fedmeoperation helt nøjagtigt? Hvad opererer man? *nysgerrig smiley*
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Godmorgen for satan da også det er tidligt!!!

Post by belmont »

Aribeth tænkte lidt det samme men jeg er sikker på lægerne ikke anbefaler dem uden de mener man er i en høj risikogruppe...
Man så vidt vides enten fjerner en del af mavesækken el snørre den sammen så ledes man sidder tilbage med en meget lille mavesæk
save a horse ride a cowboy ;-)
Post Reply