endnu et teknisk spørgsmål

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

endnu et teknisk spørgsmål

Post by HHansen »

TO feltet er blankt på den mail man modtager som BCC hvis det er blankt når man sender.

Og 99E har ret i at det for nogen virker underligt og mistænkeligt at det er blankt :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
MDN
Posts: 165
Joined: Sat 1. Mar 2008 21:14

endnu et teknisk spørgsmål

Post by MDN »

Jeg ville i hvert fald blive yderst mistænkelig, men mon ikke nysgerrigheden over indholdet alligevel ville vinde? -det ville den i hvert fald hos mig...
Der ogs
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

endnu et teknisk spørgsmål

Post by Anja »

Nå Ane kommer tilbage fra Odden, synes jeg i skal spørge hende :viben:

Ok, det var meget indforstået - sorry, men jeg kunne ikke lade være :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

endnu et teknisk spørgsmål

Post by annetteB »

[quote:f692e12c83]Jeg ville i hvert fald blive yderst mistænkelig, [/quote:f692e12c83]

Vel ville du ej! Du ville blive mistænksom, ville du. Ikke mistænkelig.
:lea:

(som medlem af Landsforeningen af Stavefascister er jeg forpligtet til at gøre opmærksom på den slags! :linski:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
spender
Posts: 386
Joined: Sat 1. Mar 2008 14:11

endnu et teknisk spørgsmål

Post by spender »

Godt at vide hvis jeg en dag får brug for det :askepot: Men så hut jeg visker har jeg endnu ikke sendt en kædemail videre. For det meste læser jeg dem ikke engang. Synes altid det er sådan noget. "læg 4 og 9 sammen med din fødselsdag og syng en sang, send til 10 venner inden for en time og lykken vil tilsmile dig"..

Tak tak, men tror ikke venner og bekendte vil se det heeelt på samme måde, og jeg har vel det lykke jeg nu engang skal have? Så faktisk bliver jeg forevigt ulykkelig, og jeg vil aldrig finde "the man of my dreams" ( hvorfor lede efter manden når man har ham?)

Zynd for marj, hva? :skoer:

Men tak for god generel info.
Pr
Post Reply