Profiler/beskrivelser

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Profiler/beskrivelser

Post by Dorte Hansen »

aribeth. Ganske kort:

JA....



:lea: :lea: :lea:
Nu med køter-bande!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Profiler/beskrivelser

Post by annetteB »

[quote:596fa70b1b]Tjah Anette.
Som redaktør kunne jeg jo godt give dig en advarsel.
Meeen, jeg har faktisk heller ikke fået lavet en præsentation, så du slipper med skrækken.[/quote:596fa70b1b]

Oh, tak Vise Redaktørstrigle!
:respekt:

[quote:596fa70b1b]Kunne man ikke? eller er jeg bare enormt meget krævende agtig og alt det der... (og gammel måske også??)[/quote:596fa70b1b]

Ja, det er helt klart det sidste: du har tydeligvis taget skade af at fylde 28. Du bliver HELT uudholdelig om 2 år!
:lea: :lea: :lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Profiler/beskrivelser

Post by HeidiO »

[quote:acf31e764b]Ja, det er helt klart det sidste: du har tydeligvis taget skade af at fylde 28. Du bliver HELT uudholdelig om 2 år!
Nahnah Nahnah Nahnah

[/quote:acf31e764b]

28 år?? Jeg troede det var 4 år Katrine nåede til?? Er der ikke noget med en fødselsdag d. 29/2 eller husker jeg helt galt?
Heidi
User avatar
Jasper
Posts: 785
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:20

Profiler/beskrivelser

Post by Jasper »

Jamen hvis man nu ikke har et problem med HN!!

Jeg har ikke et problem med HN, jeg opdagede pga. HN-hadertråden dette forum og opdagede at TinaMJ skrev herinde og nu er jeg altså bare lidt meget vild med hende. :kindkys:

Er det ok :respekt:


og så de fede smilies
:sanne:
aribeth

Profiler/beskrivelser

Post by aribeth »

4 år!!! heidi!!!! jeg blev 7 år da!!! :linski: (2. klasse lurer lige om hjørnet)

Katrine
User avatar
MDN
Posts: 165
Joined: Sat 1. Mar 2008 21:14

Profiler/beskrivelser

Post by MDN »

Har lige selv meldt mig til, og vil d gerne skrive lidt om mig selv, men hvorhenne?
under interesser i min profil, eller er der et andet sted den slags hører hjemme?
Der ogs
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Profiler/beskrivelser

Post by HeidiO »

[quote:42323974ef="aribeth"]4 år!!! heidi!!!! jeg blev 7 år da!!! :linski: (2. klasse lurer lige om hjørnet)

Katrine[/quote:42323974ef]


Hold kæft, det går da godt for mig her......Undskyld Katrine 7 år selvfølgelig...Jeg er vist uforbederlig regnemaskine-slave, selv om det ikke lige burde være nødvendigt her :fy: ups!
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Profiler/beskrivelser

Post by HHansen »

Ha!!! Jeg har heller ingen præsentation :lea: :lea:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Profiler/beskrivelser

Post by annetteB »

[quote:c5042298d3]Ha!!! Jeg har heller ingen præsentation [/quote:c5042298d3]

Næ, der kan I bare se, alle I nytilkomne: Efter et par tusinde indlæg fra jeres hånd, så er der såmænd ingen der spør om præsentationer længere - så bare kom igang!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Profiler/beskrivelser

Post by Lone »

Hvad er der med de præsentationer?
Hvorfor er det pludselig så vigtigt?

Det er da ikke ret mange der har lavet en præsentation i forvejen?

Suk mand....
Post Reply