Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

Jeg troede ikke at jeg skulle skrive sådan et indlæg. Men jeg bliver nød til at få andres mening om denne sag.

Først skal det lige siges at jeg stedig officelt er kærester med børnenes far. (Der har dog ikke været noget kæresteagtigt imellem os i 4 mdr. ) vi har boet hver for sig i 1½ år og er bare groet fra hinanden og blevet venner i stedet. Har bare ikke lige fået taget snakken med ham, og sagt at det er slut som sådan. (Er ret sikker på han har det på samme måde)

Nå men sagen er den at jeg for ca 2½ mdr. siden fik nyt arbejde og min makker derude er rigtig sød. Vi pjatter meget og har det rigtigt sjovt sammen. Det er ham der skal lære mig op på arbejdet. Og vi skal forhåbentligt arbejde sammen i mange år endnu.

Den 1 november.
Efter en tur med arbejdet ud at køre gocart + spisning var vi i byen. Jeg blev meget fuld, og fik hvist nok sagt til ham at jeg havde lidt følelser for ham. Der skete ikke noget imellem os den aften.

På arbejdet forandrede vores forhold sig, vi snakkede endnu bedre sammen og en dag jeg skule ud at bowle med nogen fra HN, var der en der meldte afbud dagen før (Havde betalt for bowlingen) derfor skrev jeg til min makker på arbejde om han evt. ville med, ikke fordi jeg regnede med at der ville ske noget, men fordi vi havde det så godt sammen på arbejdet.

Han tog med, og efter vi havde spist og bowlet sammen, tog vi hjem til en anden og hvor vi endte med at være sammen.

På arbejdet er der ingen der ved noget, og vi laver ikke noget som sådan, at de andre kan se ;-) Han tog en dag hjem tidligt fra arbejde. (Jeg lå syg hjemme efter en traftiulykke) Han kom så hjem til mig og vi var sammen igen. Vi går og flirter en del på arbejdet, sådan diskret og ved han virkelig godt kan lige mig. I onsdags skulle han ud og hente dæk, spurget om jeg ville møde ham derude og der sad vi i hans bil og nyssede 1 time ca.

Jeg er forelsket i ham, og bliver det mere og mere for hver dag der gård. Bare en lille berøring fra ham, eller et kig i hans øjne. Så er jeg solgt, og det suger helt i maven på mig.

Problemet er så bare at han er gift, og har 2 børn. Rigtig øv..Og jeg vil ikke bare være den anden kvinde, vil ikke ødelægge en familie og ved han ikke vil forlade hende. (Har spurgt og fik et ærligt svar) Min forstand siger også at jeg skal stoppe nu mens legen er god, og ingen er kommet til skade, og inden jeg bliver for såret. Men hjertet og min krop siger noget helt andet.

Jeg er så den sidste uges tid begyndt at snakke med en rigtig sød fyr, på MSN, han ser rigtig godt ud, og virker som en meget sød fyr. Han har heste selv og har også 2 børn. Han er helt fri af forhold, og er virkelig interesseret. Han får mig til at le, og vi snakker godt sammen.

Jeg har fortalt ham om ham fra jobbet, og det har han accepteret og spurgt om jeg vil stoppe med ham, hvis vi blev til noget mere, og det har jeg sagt ja bestemt til. Men ved jo ikke helt om kemien mm. passer når vi engeng mødes IRL. HAR sagt til ham at jeg ikke har travlt, og ikke vil presses til noget og vil tage det stille og roligt, der er han helt indforstået med.

Men jeg ved bare ikke om jeg tør mødes med ham om noget tid, hvad nu hvis han virkelig bliver forelsket i mig og jeg ikke i ham, (For han virker allerede som om han har følelser for mig),

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, jo jeg ved godt hvad det rigtige fornuftige er. Nemlig at droppe alt udenoms med ham fra jobbet, nu når han er gift, men følelserne siger bare det modsatte. Det er virkelig forfærdeligt at være så forvirret...

hvad ville du gøre???
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Lone

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by Lone »

Ham fra jobbet har jo taget stilling: han vil have både dig og konen.
Drop ham - tænk over hvordan du ville havde det, når det blir dig der er konen - ville du så have ham, hvis han har andre?


OG den anden?
Jaeh, hvorfor have en, som man ikke er vildt forelsket i?

Drop forelskelsen i ham den der fyr, som bare er en utro gut - og vent med at finde nogen, til du finder en, som du både tænder på og som er fri af andre forhold.

Alt andet er da bare spild af tid.
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

Jeg kan jo ikke sige at jeg ikke kunne blive forelsket i ham den anden måske, Men tør bare ikke lige pt. at tage det næste skridt. Har jo kun skrevet med ham en uge, men han er vild sød og dejlig at snakke med..

Ved godt at det er bedst at droppe ham der er gift. Og det er ikke sådan at han har været hende utro før, det er han slet ikke typen på.
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Lone

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by Lone »

Nej, det er de jo aldrig - det er altid første gang de er utro, fordi man bare er simpelthen så fantastisk og sød....

Tro på det......

Sådan en fyr som har 10.000 forskellige undskyldninger for at være konen utro - dem har han bare afprøvet 10.000 gange før...
Men det finder du nok ud af lidt senere...
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

Ved godt at der er mange der er utro flere gange og den der er nu er altid den første.

Men ham fra jobbet, er meget genert og siger ikke så meget over for andre.. Jeg ved godt at hvis de har været det en gang, har de sikkert også før, men han virker bare ikke som den type..
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Lone

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by Lone »

Og så læser jeg at du stadig officielt er kærester med en anden - altså for fanden - tag dig sammen!

Er du voksen og moden - eller hvad?
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

ja det er jeg både voksen og moden. Eller det vil sige det troede jeg at jeg var..
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Lone

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by Lone »

Ja, det er du da - en kæreste , en du er sammen med , og en tredie du flirter med - for fanden da!
Held og lykke med det - jeg ER stået af.
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

Det er også helt i orden.. Men du behøver da ikke at bande af mig..
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

Jeg er forelsket og meget forvirret. (Langt)

Post by sugarpop »

Og vil da så lige tilføje at der ikke har været noget imellem mig og børnenes far i 4 mdr. nu. overhovedet, men har bare ikke lige fået taget mig sammen tilat tage snakken..

Og ham den 3. flirter jeg ikke med, vi chatter bare.. Tager det stille og roligt..
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
Post Reply