hjæpt til redigering af billeder

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
sugarpop
Posts: 196
Joined: Sat 21. Oct 2006 17:33

hjæpt til redigering af billeder

Post by sugarpop »

hejsa.

Skulle der sidde en venlig sjæl der har lyst til at sætte lidt billeder sammen for mig til en julegave??

Det drejer sig om at jeg vil havde lavet en kalender til farmor/farfar samt børnenes far til julegave. Jeg har fået taget billeder, problemet er at nogle af billederne er hvor børnene er hver for sig, og vil gerne have 12 billeder hvor de er sammen.

Hvor evt. baggrunden er noegt spændende, sjov, flot (er åben for alt) så har du lyst til at hjælpe så skriv endelig, så sender jeg billederne der skal sættes sammen.

Har nemlig ikke selv et fotoprogram der kan gøre det.
Mange minimule hilsner

Karina

Hvorfor se sig sur p
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

hjæpt til redigering af billeder

Post by KatieKat »

De har et ret godt et man kan hente gratis på bogogide.dk hvor man kan lave albummer og kalendere og alt muligt med sine egne billeder. Så kan man hente dem inde i butikken. Sådan noget overvejer jeg til jul...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

hjæpt til redigering af billeder

Post by CXEC »

Det lyder finurligt Katiekat. Sikkert ikke noget til Mac og jeg har ellers fotoshop, men er IKKE nogen haj til det.....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply