I Nørrebrogensere!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

I Nørrebrogensere!

Post by Lone »

kender I noget til Ørnevej/Musvågevej?

Kan man bare parkere dér? Altså sådan i siden af vejen?
Eller hvad?

Har jeg forresten ikke ret i, at der har ligget et stort karatecenter på Ørnevej - eller hvad fanden er det nu jeg husker den for?
Hvad ligger der på Ørnevej - udover altså det jeg skal til - som iøvrigt er på Musvågevej.....ret beset, men med indgang fra Ørnevej.....

I må ud og cykle........
Lone

I Nørrebrogensere!

Post by Lone »

Jer fra SV - må da osse gerne lige cykle ud at tjekke i eftermiddag.....Tiger..!!!
Trænger kæresten ikke til motion?!
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

I Nørrebrogensere!

Post by Susmh »

Hvad angår Ørnevej/Musvøgevej så er det ikke på Nørrebro, men nordvest.
Jeg går udfra at det er lige så umuligt at finde et sted at parkere der ude som det plejer.
Hvad angår et karatecenter på Ørnevej, så er det ikke noget jeg har set noget til de sidste par år.

Ørnevej er boligblokke, og mekanikere, same en enkelt muslimsk skole.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

I Nørrebrogensere!

Post by Ane »

Parkeringsproblemer afhænger jo meget af hvilken tid på dagen man ankommer.. om aftenen når alle er hjemme fra arbejde kan det være svært - midt på dagen kan jeg som regle smide bilen lige uden for min hoveddør.. jeg vil ikke være bekymret for parkering på ørnevej..

Der ligger et karatecenter på Glentevej/ørnevej

Karateklubben Kyokushinkai København
Glentevej 70A, 2
2400 København NV

:-) Ane
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

I Nørrebrogensere!

Post by Ane »

Der ligger også et bibliotek på Ørnevej...
Lone

I Nørrebrogensere!

Post by Lone »

Nå, jeg mente det nok.
Jeg skal derind i morgen tidlig - så jeg finder vel så et sted at smide spanden...

Det er altså ikke karateklubben jeg skal frekventere - jeg tænkte bare på det, eftersom min exmand vist nok trænede der -
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

I Nørrebrogensere!

Post by Linski »

Ørnevej er et værre rod i øjeblikket, ihvertfald lige ved Musvågevej, da den er lukket for gennemkørsel ml. Mågevej og Lærkevej (muligvis længere nede også).

Du kan evt. parkere ved Stære/Ørnevej, der burde det være muligt at komme til i dagtimerne.

Hvor hyggeligt, at du sådan kommer på besøg i nabolaget :-)

- Helene
Lone

I Nørrebrogensere!

Post by Lone »

Tak for svarene - jeg prøver at finde Stærevej......
Post Reply