Det sner helt vildt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Det sner helt vildt

Post by CXEC »

Jeg synes det er dybt uretfærdigt at den sneplov har efterladt dig i en katepine, Katiekat! :brok: :brok:

-Ikke et ord om at jeg HAR købt en gave til dig, vel?

Linski er vidst forresten ved at blive syg, det lille pjok. :fy: Hun mener at hun har en kold lungebetændelse!!! :-o :-o :-o
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

Det sner helt vildt

Post by Lone »

her på Lolland er det bare koldt og vådt!
Det ser dog ud somom vi får noget sne i week-enden - selvfølgelig når jeg skal til fødselsdag i København på søndag!
I onsdags tog jeg endda toget ( til samme by) fodi jeg troede det ville blive vild snestorm - og så var det ingenting!!

Til gengæld er også jeg syg - skide forkølet og feber og en næse der er mørkerød og gør ondt!!!!! Jeg har været syg siden tirsdag!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Det sner helt vildt

Post by Stimata Doamna »

I Luxembourg kan vi ikke engang snige os ned på frysepunktet, så vi må nøjes med tåge og gråvejr - eller tåge, der bliver jaget væk af solen.

Så KatieKat, jeg synes, at vi har helt godt vejr på din fødselsdag - Pia Kjærsgård får i hvert fald ikke æren for dét. Hav en rigtig god dag på trods!!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Det sner helt vildt

Post by KatieKat »

Hm.... I dag skulle vi have været forsamlet 15 mennesker til fødselsdag hos mig. Lige nu er jeg alene i huset sammen med kattene. Min mor har været her. Min far og Anders er ved at køre hende hjem. Min søster og min veninde er på vej. Og resten har meldt afbud pga vejret. Så vi bliver ialt 5 mennesker. Mon der er kage nok?

Vi har sådan en her som er en chokoladelagkage med vaniliecreme/glasur.
[img:3170da2413]http://gallery.dotle.dk/F%F8dselsdag%202007/.cache/640x426-F%F8dselsdag%202007%20006.jpg[/img:3170da2413]

Vi har sådan en her der indeholder hindbær og noget snask. Det tog mig 3 forsøg at få bundene helt rigtige, men nu er de også lige i øjet.
[img:3170da2413]http://gallery.dotle.dk/F%F8dselsdag%202007/.cache/640x426-F%F8dselsdag%202007%20004.jpg[/img:3170da2413]

Derudover er der en af Annettes berømte æblekager, 40 boller og 50 kanelsnegle. Jeg har en idé om at vi liver trætte af kage inden der er spist op.

Det er da træls at de ikke kommer allesammen, men i virkeligheden er det ligemeget det hele. I Løgstør står der en hest og venter på at flytte hjem til mig, så jeg er glad.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

Det sner helt vildt

Post by Linski »

Tillykke med i går Katiekat :fest: De ser godt nok lækre ud de kager der.... Surt at flertallet af gæsterne ikke nåede frem.

Det lykkedes mig at komme i stalden i dag, men de fleste store veje er jo også ryddede her i Hovedstadsområdet. At hosten så ikke havde så godt af det, er en anden sag.

- Helene
Post Reply