Hvad vil jeg med min ridning??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Post by aribeth »

Jow jow... og Pernille Bendix er tilmed både god og dygtig :D

Hilsen
Katrine
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Hun har givet opvisning på LOR til Åbent hus tidligere. Det tog mig en uges tid at få tungen samlet ind igen :P

Anette du har helt ret - det er også et spørgsmål om ambitioner. For jeg vil jo gerne det hele, og det der skal erkendes er nok, at det kan jeg altså ikke nu. Jeg er nødt til at vente de år, til jeg kan have mit eget sted og på den måde få tid til flere heste...

Jeg vil jo gerne have mig en quarter ("forbandet" være alle dem der har reklameret for denne race, og alle AnetteRickos dejlige billeder), men jeg aner ikke engang om de er så skønne som jeg forestiller mig. Er der nogen med en quarter jeg må klappe lidt på?

Jeg må nok se i øjnene, at ligenu er det Lux jeg skal satse på, på helt almindelig traditionel/engelsk vis og så sætte distriktstævnet som et mål - så er der da lidt at træne hen i mod, måske det kan hjælpe.

Og ind til jeg kan købe mig en westernhest tror jeg, jeg vil tage rundt og se nogle westernstævner osv. Er der noget snart? Og vil du med Anette :D
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Pernille bendix har en masse quartere du må klappe på :mrgreen:

og Anettes under skønne Ricko er ikke Quarter men ponyblanding :mrgreen:
Hilsen Heidi
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Men Bambi er ;) Er vild med hendes hjemmeside og viser den altid frem, hvis jeg skal vise det ideelle forhold at have til sine heste :)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:a593a728f4]Og ind til jeg kan købe mig en westernhest tror jeg, jeg vil tage rundt og se nogle westernstævner osv. Er der noget snart? Og vil du med Anette [code:1:a593a728f4]

Om jeg vil MED!??!
Kan et svin lide at rulle sig i pløret??
:mrgreen:

(- og jeg vil OSSE ride western, nå!! :evil: )

[/code:1:a593a728f4][/quote:a593a728f4]
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Post by aribeth »

Mette og Annette...

Pernille afholder en basis clinic allerede den 15. januar

Se mere her: [quote:85d430d7f3]http://www.littlecreek.dk/toppage15.htm[/quote:85d430d7f3]

Det er jo godt nok med lidt kort varsel, men det koster 75 kroner for at komme med på sidelinjen, med kaffe, frokost og det hele og det er ganske gratis, at se på uden frokost og kaffe.... :D

Ellers kan det klart anbefales, at hoppe med på en af Pernilles clinics. Det er super godt.

Hilsen
Katrine
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Det vil jeg da lige anbefale at tage med til... Det er [b:e3999704ec]så [/b:e3999704ec]lærer rigt også selv om man ikke rider med...

Ved ikke hvor normalt det er i engelsk kredse at "lure" på beriderundervisning.... men i western er det nærmest mere reglen end undtagelsen :mrgreen: vi er nemlig skide sociale :mrgreen:
Hilsen Heidi
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Jeg skal til Fredericia om lørdagen og besøge Prinsessens far... Kan næsten ikke tillade mig at haste hjem derfra ;)

Men der kommer jo åbenbart en del i den nærmeste fremtid.

Er du frisk Anette?

http://www.heste-nettet.dk/forum/13/29243/29243/
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Ja, da - jeg må godt nok også melde pas til d. 15, idet jeg den dag SKAL ordne tagvinduer - men d. 15 Februar er jeg med garanti klar..og jeg vil endda tage KAGE med derud: fødselsdagskage, faktisk.
:wink:

En western-udflugt MÅ være en passende 42 års fødselsdagsgave fra mig selv til mig sev!
:idea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Mettebo
Posts: 111
Joined: Wed 14. Dec 2005 08:00

Post by Mettebo »

Vi har en date så :) Glæder mig allerede.
Post Reply