Film tråd !!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

NÅ !!! det blev jeg ikke klogere af, da jeg ikke har set disse film...er der andre bud på hvad " manden uden mimik" også har spillet med i...???... :roll:

Jeg kan slet ikke hente hans ansigt frem...måske fordi han er så " intet sigende"... :P
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Manden uden minik/mr. intetsigende :mrgreen: er nok mest kendt for Matrix filmene, men har været med i et hav af film bla. speed, point break (sammen med Patrick Swayze) og Djævelens advokat

Her lige et billede af mr. intetsigende
[img:2a9a3c8d0b]http://www.vh1.com/shared/media/images/movies/people/r/reeves_keanu/150x223.jpg[/img:2a9a3c8d0b]

Lækkerbiden Nicolas Cage's film du tænker på er It Could Happen to You. Og fangefly filmen er Con Air... han har også gjort det i the rock og i face/off med travolta, en fyr jeg egentlig syns bedre og bedre om.. især i skurkeroller..
Hilsen Heidi
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Manden uden mimik har, af en eller anden uransagelig årsag, lagt beslag på stort set alle sci-fi film... Boring!!!

Jeg tror det startede med filmen Jonny Mnemonic, hvor Keanu R er kurer, han transporterer viden der bliver lagret i hans hjerne.

God lille novelle, desværre er filmen meget amerikaniseret og har mistet en del af pointen med historien.

Men ok, en narkomanisk delfin passer heller ikke så godt ind i amerikas glorificerede verdensbillede.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nej nu må i liiiige!!!!

Manden uden mimik og med kun ét ansigtsudtryk ER sgu da Nicholas Cage!! Den mand er SÅ kedelig!
Og uanset hvilken rolle han spiller, så ligner han en cocker spaniel der har fået bank! :twisted:
Jeg så National treasure, og den KUNNE have været sjov - men selv i de scener der skulle være morsomme kunne manden ikke lave et ansigtsudtryk der fik en til at grine.

Kan ikke fordrage ham! :twisted:

Men er åbenbart i mindretal her - er nemlig vild med Hugh Grant og synes klart også at Keanu Reeves er lækker :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:f77a558c73]Manden uden mimik og med kun ét ansigtsudtryk ER sgu da Nicholas Cage!! Den mand er SÅ kedelig!
Og uanset hvilken rolle han spiller, så ligner han en cocker spaniel der har fået bank! [/quote:f77a558c73]

Ha ha... :lol: ...LOOOL* Helle...uagtet at du sidder og TILSVINER.. :evil: ...mit KÆMPE idol... :( ...han er sgu da søøøød !!


[quote:f77a558c73]Men er åbenbart i mindretal her - er nemlig vild med Hugh Grant og synes klart også at Keanu Reeves er lækker [/quote:f77a558c73]

Ja hvis vi KUN ser på [i:f77a558c73]Hugh Grant[/i:f77a558c73] så er du tæt på et mindre tal.!! Men Keanu Reeves han er da en hamrende flot fyr...forstår nu hvorfor jeg ikke kunne finde ham frem...han har da masser af udstråling og ikke mindst charme...yum yum !! Fortjener da at komme ud af "skammekrogen...slemme piger ... [-X ..Tsk tsk !!
Har lige set ham i en film , hvor han spillede Læge, kan ikke huske titlen ( igen- alderen.. :? ) men han spillede sammen med [b:f77a558c73]Jack Nicholson[/b:f77a558c73] og en DAME hvis navn er gledet helt ud af huskeren...men jeg kigger nok for meget efter mænnerne... :wink:
aribeth

Post by aribeth »

Den eneste film jeg kan holde Mr. Cage ud i er "Leaving Las Vegas"..... det er en god film.

Lækkerbidskner, så snakker vi Harrison Ford, Marlon Brando (da han var yngre), Clinten (som yngre), Johnny Depp.....

Der er helt sikkert flere. :mrgreen:

Hilsen
Katrine
Jeanie

Post by Jeanie »

[b:22cb98b808]Marlon Brando [/b:22cb98b808]..... =; ...han er ulækker !!...kan ikke lide at se på ham...desværre for [b:22cb98b808]Godfather[/b:22cb98b808] var en god film, og var nød til også at kigge de scener han var med...da han jo ligesom var en af hovedpersonerne....og at se [b:22cb98b808]Godfather[/b:22cb98b808] med øjenen lukkede er lidt umuligt...svært...og ulade-sig-gøreligt !!!! :shock: :?
aribeth

Post by aribeth »

ja da, i Godfather er han utålelig..... men tjek ham lige her.... han er da for LÆKKER :mrgreen:
[img:c73f8926ee]http://cache.eonline.com/Features/Specials/Brando/Gallery/Images/streetcar.jpg[/img:c73f8926ee]

Hilsen
Katrine
Jeanie

Post by Jeanie »

=D> Godt at der findes en både "FØR" og "EFTER " - version af [i:6b17b5fbc6]Marlon[/i:6b17b5fbc6]...FØR- versionen er skam OK... :wink: :D Jeg må bøje mig i støvet..!!


Men fastholder at jeg syntes at hans "EFTER"- version...er Ulækker... 8)
aribeth

Post by aribeth »

eller her
[img:0f2051a9cb]http://www.celebrities.pl/marlon_brando/picture.jpg[/img:0f2051a9cb]

eller her "savle savle"
[img:0f2051a9cb]http://zombie.blogs.sapo.pt/arquivo/brando4.jpg[/img:0f2051a9cb]
og der er sgu noget over ham da han var ældre også
[img:0f2051a9cb]http://www.leninimports.com/celeb_marlonbrando.jpg[/img:0f2051a9cb]


Hilsen
Katrine
Post Reply