Lidt rundforvirret

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Næh Dorthe - nu har JEG endelig gennemskuet at du rent faktisk har et rigtigt navn - blåstemplet af folkekirken og alt det der besværlige gejl.

Så nu kalder vi dig Dorthe!
(Selvom KatiKat nu er et ret godt navn også :mrgreen: )
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Luret!
Godt genneskuet Julie. (Jeg holder mig til Julie... jeg kan ikke stave til dit nick)
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

...og derfor er Julie præsenteret herinde :-)

(indrømmet, mit nick ER besværligt - min undskyldning er, at det er lavet i selskab med store tømmermænd)
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Fortæl. Hvor stammer Pauillacine fra?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Mangel på nick (første pc - en fin 386'er og et 56K modem).

Tømmermænd efter sjov aften med venner.

Tomme vinflaser på et bord. Fin etiket på den ene, fanger min opmærksomhed imens jeg prøver at være mere kreativ end Julie21 etv., vin kommer fra Pauillac.

Pauillac lød sjovt, rullede dejligt på tungen. Pænt på skrift syntes jeg.

Feminint islæt vha. -ine.

Voila - Pauillacine var født :mrgreen:
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Post by Glory »

Altså Jillow....hvorfor skal du nu absolut stille sådan et svært spørgsmål?? :-o
Jeg må jo så med skam erkende, at jeg er en af disse her suspekte skizofrene brugere :skoer:

Jeg har faktisk aldrig tænkt over det....ihvertfald ikke før du kom her, med din forvirring og gjorde mig helt forvirret :ehh:

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har egentlig altid troet, at sådan skulle det være...
Altså at man havde et alias, salgsnavn, dæknavn eller hvad skal man sige....måske fordi jeg har sådan et kedeligt og småklamt navn :opkast:
Jeg har faktisk altid forestillet mig, at diverse foraer hurtigt ville blive oversvømmet af utallige Pia´r, Helle´r, Bente´r, Susanne´r osv. osv., hvis man brugte sit IRL-navn, og det ville være svært at kende den ene fra den anden....

Men nu du siger det, kan jeg da egentlig godt se, at det er noget værre rod.....

Pia alias Glory ;-)
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Nej Glory, jeg synes du har ret.

Et nick skal være kreativt og skille sig ud - i hvert fald nok til at du ikke bliver forvekslet med de 10000000 andre Pia'er.
Ikke alle er velsignet med et unikt og sjovt navn, så hvorfor ikke bruge fantasien lidt?

Og hvad betyder det for andre, om de forholder sig til dig som Glory eller Pia? Og hvem siger du HEDDER Pia i den virkelige verden?
Flok lærer dig at kende som Glory, og så længe du er tro mod dit nick på forskellige fora, så ved folk jo, at du er.. dig?
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Post by Micita »

Der er mange Lisbeth'er på nettet og de fleste varianter af LisbethT osv er stort set brugt. Derfor har jeg lånt kattepigens navn - det er mere unikt og jeg kan bruge det i flere fora, uden at skulle forvirre min stakkels hjerne med hvad-det-nu-er-jeg-hedder-her :ehh: En gang hed jeg LisbethT, men det blev heldigvis erstattet af Micita da jeg en gang var nødt til at lave en ny bruger (nej jeg var ikke bannet ;-) )

Men efter en lille søgning på Google i dag fandt jeg en "dust", som er så fræk også at kalde sig Micita på et forum :gloed: Han (eller hun, fattet ikke en bønne af hvad der stod på forumet) burde få :smaek: det er mit nick - bare mit og ingen andres :fy:

Ellers sætter jeg stor pris på at andre har (tilnærmet) samme nick når de beveger sig flere steder på nettet. Så føler jeg de er gamle bekendte når jeg møder dem på nye steder :klap:

Hilsen Lisbeth eller Micita - lystrer begge navne.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Jamen jeg HEDDER Céleste! Ganske kort og det står på dåbsattesten....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ranunkel2
Posts: 230
Joined: Mon 17. Jul 2006 13:34

Post by Ranunkel2 »

Jeg syns osse det er oki, at há en Nick, der skillier sig lidt ud, for ikk at ende som: Hvilken Linda er det nu, Linda L-N-K-F-J...osv osv, og så bruge sit IRL navn i sin underskrift..
Og har man flere bruger et sted, syns jeg er ret forvirrende..
Det værste er dog dem, der har flere brugere, som er fake brugere. Altså de opdigter en person, og skriver og snakker ud fra det opdigtede liv, faken nu har..
At det så tit, er fordi folk måske ikk har et liv, og kun kan leve godt gennem fake´r, ja det er så deres hovedpine.. MEN hvis de så ligefremt begynder at diskutere med "sig selv" så syns jeg det er såååå langt ude, at det begynder at virke som om den enkelte måske havde brug for hjælp...
Meen det kan jo osse være den hemmelige usynlige ven, fra barndommen, der har fået lov til at få en profil osse.. :tudegrin:
Ellers vil jeg sige, at i sådan et tilfælde med en ægte profil, og op til flere fake´r ja så må det afgjort være skizofreni, eller personlighedsspaltning, der har taget over der, for det er da helt sikkert IKKE noget der hører til alm normal adfærd... :bahh:
Post Reply