Her går det forrygende.
Timmi er begyndt at ride en tidligere top pony for en anden pige. Hun lærer SÅ meget af det.
Jeg har jo fået arbejde, er stadig glad for det og er netop blevet månedens topscore på kundetilfredshed Ud af samtlige hotlinere. Det er da sejt!
Glædelig August til jer alle sammen
Så blev det AUGUST
Re: Så blev det AUGUST
Vi er blevet udskrevet!
- Ninie.
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
-
Ja, inden man får set sig om, så er det jul igen
Mvh Viben
Mvh Viben
Vi har passet datterens corgi hvalp det seneste døgn så hun kunne komme til byfest. Den er bedårende og meget meget sød. Og det er enormt anstrengende at have hvalp -godt den skulle hjem igen.....
Vores gamle hund er meget overbærende så længe hvalpen ikke rører ved hende.. Men hun var også glad da han tog afsted igen...
Nu skal weekenden gå med familiebesøg og vennebesøg - og på mandag er ferien endegyldigt slut og vi skal på job igen.
Jeg gider ikke!
Vores gamle hund er meget overbærende så længe hvalpen ikke rører ved hende.. Men hun var også glad da han tog afsted igen...
Nu skal weekenden gå med familiebesøg og vennebesøg - og på mandag er ferien endegyldigt slut og vi skal på job igen.
Jeg gider ikke!
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-
Her er huset på den anden ende.
Den står på 10 års fødselsdag det næste døgn
Familie og venner her til formiddag - og klassekammerater til eftermiddag, hvoraf nogle bliver og sover
Den står på 10 års fødselsdag det næste døgn
Familie og venner her til formiddag - og klassekammerater til eftermiddag, hvoraf nogle bliver og sover
Jeg skal til min nieces bryllup
Godzilla....the Donkeymom
Don't underestimate the power of denial.
Don't underestimate the power of denial.
Jeg er blevet lilla, flere steder. Og nej, jeg er ikke blevet tabt af hesten. Men skvattet af en skammel da jeg plukkede brombær. Av.
Venlige tanker
CXEC
"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
CXEC
"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
CXEC wrote:Jeg er blevet lilla, flere steder. Og nej, jeg er ikke blevet tabt af hesten. Men skvattet af en skammel da jeg plukkede brombær. Av.
Fnis
Ej sorry, men altså fnis.
CXEC wrote:Jeg er blevet lilla, flere steder. Og nej, jeg er ikke blevet tabt af hesten. Men skvattet af en skammel da jeg plukkede brombær. Av.
Jeg sidder og tænker på, at enten må du sgu være meget lav...eller også er det nogen helt specielt monsterhøje brombærbuske du har fundet, når det ligefrem er nødvendigt at står på en skammel for at nå at plukke
Nej, forhåbentlig landede du ikke i brombærkrat med torne
Felis
Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare