Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Frieser9460 wrote:Men jeg glæde rmig nu stadig til fyraften, hvor jeg håber på, at hovedet er blevet godt nok, til jeg kan gå en tur i skoven med hunden og derefter træne med hypperne. Jack og jeg træner "elevatorøvelse" (super svært for en utålmodig plag, som ikke gider stå så stille *GG*), og Stuntman skal have sadel og underlag på igen. Falle skal efter planen prøve at have sadelunderlag på i dag.
Resten af aftenen skal jeg bare hygge og slappe af... måske med en god film eller noget...
Hvad er elevatorøvelse?
Elevatorøvelsen er en del af Ute Lehmanns Fundamentklasse og går ud på, at man til hver en tid skal kunne tage fat i grimen på hver sin side af hestens mule og med et let, blidt træk frem og nedefter kan sænke hestens hoved. Dette frigør nogle stoffer i hestens krop, som virker afstressende, og det er derfor en god øvelse at kunne, så man hurtigt og nemt kan få ro på hesten i stressede situationer.
Årh ja, ny læge spurgte, trykkede og målte i en halv time. Jeg synes jo ikke jeg er hverken krævende eller besværlig, men alene det hun brugte de 30 min på mig, gør at jeg føler mig hørt og det er skide rart! At hun så også mener, der er noget galt -er en helt anden sag ;-)
lonek wrote:Årh ja, ny læge spurgte, trykkede og målte i en halv time. Jeg synes jo ikke jeg er hverken krævende eller besværlig, men alene det hun brugte de 30 min på mig, gør at jeg føler mig hørt og det er skide rart! At hun så også mener, der er noget galt -er en helt anden sag ;-)
Tak Det er virkelig kærkomment og jeg er også selv, meget lettet over mødet! Utroligt, hvor fantastisk dejligt det er indeni - når nogen har tid og lytter
Har du hesten i St. Magleby nu?[/quote] Jep - det har jeg
udlandet wrote:
Mia wrote:Og vi kom forbi en ovalbane, så vi skal lige finde ud af, hvem der ejer den, og om man kan leje sig ind. Det kunne være fedt med en galop på sådan en bane
Mon ikke det er Teiturs på Tömmerupvej!
[/quote]
Nej, for den ligger på Frielandsvej, kiggede også på deres hjemmeside i går.
Og nu er skovkortet købt, så nu skal vi ud i Kongelunden og ride - det er så skønt at ride i skoven, så det glæder jeg mig til [/quote] Skal jeg finde ud af hvem der har ovalbanen? Gik i ad Frieslandsvej for at komme til Kongelunden?
Jep .. det er den.. drømte også tit om at tage en tur på den. Han havde min første store hest (der også hed Regina) inden hun blev solgt til hende jeg købte hende af.
Glæd dig til fælleden og Kongelundsskoven Mia - det er skønt rideterræn. Jeg elsker de åbne vidder på fælleden.
-Excuses are the nails used to build a house of failure