Jeg har brugt dagen i Grenå med yngstebarn der skulle til optagelsesprøve på hans drømmestudie, GameIT-college.
Samtalerne gik godt - nu skal vi bare vente på resultatet.. engang sidst i næste uge... Laaaang ventetid.. Kryds lige fingre for ham! Der er 126 der har søgt ind - og der bliver optaget 60. Håber sådan han bliver én af dem...
YO Bitchessss......Så blev det april...
Re: YO Bitchessss......Så blev det april...
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Hjemme efter en skön aften med FANTASTISK mad! Jeg er vild med at bo her. Det er fuldständig lige meget om man har laksko eller sgummistövler på når man går ud! (flest i gummistövler )
-
besøgte nogle venner i går
deres hund synes det er en fest at slæbe rundt på deres ene killing (kun den ene), og det har den faktisk lidt svært ved at holde til
-så vi endte med at få killing med hjem...
hov,- det var vist ikke lige meningen.....
deres hund synes det er en fest at slæbe rundt på deres ene killing (kun den ene), og det har den faktisk lidt svært ved at holde til
-så vi endte med at få killing med hjem...
hov,- det var vist ikke lige meningen.....
Misssophie
Overvejer om jeg skal se, om jeg fortsat ikke ejer evner til at bage vandbakkelser.
Mit sidste forsøg ligger adskillige år tilbage og endte meget meget fladt
Jeg har bare sådan lyst til vandbakkelser.
Mit sidste forsøg ligger adskillige år tilbage og endte meget meget fladt
Jeg har bare sådan lyst til vandbakkelser.
Heidi
- Frieser9460
Ah... dejlig dag.... da kagebagning og madlavning var overstået, og huset var støvet af og støvsuget, kom årets sidste fødselsdagsgæster for mit vedkommende. Efter en hyggelig eftermiddag sidder Bo og jeg nu og "stener" lidt, inden vi skal i stalden.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise
Èn gang Frieser - altid Frieser!
Louise
Èn gang Frieser - altid Frieser!
-
fik forresten slagtet en and,- det var da bestemt ikke en fornøjelse man har lyst til igen...
-men sådan er det jo når man har dyr...
Misssophie
misssophie wrote:fik forresten slagtet en and,- det var da bestemt ikke en fornøjelse man har lyst til igen...
En and, bare?
Pottet alle orkideerne om, mögsvineri at stå i kökkenet med det Datteren er med hendes veninde inde og föde. Jeg er godtnok spändt på hvordan den oplevelse kommer til at påvirke hende Sönnen venter besked fra en af vennerne, hans far er ved at dö Som sönnen siger: Hvordan skal det gå Max, han er jo bare 15 år... Han bor hos sin far, livet er uretfärdigt. Iövrigt nabo til min veninde der döde forrige sommer, godt jeg ikke bor i den ende af byen.
Gik en tur med den lille grå, vi ville ned til Kongelunden, så vi kender vejen, så vi kan begynde at ride der. Så vi gik 9 km i regn og slud og hagl, og var afsted i næsten 2 timer. Koldt, men hyggeligt, var afsted med en anden fra stalden.
Men nu kender vi da vejen
Nu står den på biksemad med en rester fra en god roastbeef
Men nu kender vi da vejen
Nu står den på biksemad med en rester fra en god roastbeef
Og vi kom forbi en ovalbane, så vi skal lige finde ud af, hvem der ejer den, og om man kan leje sig ind. Det kunne være fedt med en galop på sådan en bane