Jaaaa - Det er Februar!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Jeg har arbejdet hele dagen, så godt jeg nu kunne med syge børn i huset.
Er netop blevet færdig med et (skal jeg sige det selv) skide godt undervisningsforløb i sex, pubertet, sex relaterede sygdomme og graviditet.

Det var en drøj omgang, til gengæld bliver de eddermanme klædt godt på!

Det kunne være, jeg skulle få set på en BA opgave, jeg har nemlig fundet en Master jeg godt gad tage bagefter :anonym: (Man skulle jo nødig kede sig!)
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Der er vel ingen grund til at fortälle alt :ehj: Måske skal jeg ikke fortälle at törretumleren han lige har grund MEGET lang tid til at reperere bare stod på strygetört :mur: Måske skulle jeg lige have checket det, INDEN jeg sagde art skidtet ikke varmere...
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Frieser9460 »

Sidder her og er uforskammet overmæt af krondyrmørbrad med kartofler, rødvinssauce og salat... uh MUMS! :aribeth:

Valentinsdag fejres ikke herhjemme hos os, mener Bo ikke... men han mente dog godt lige, vi kunne få lidt ekstra god mad i dagens anledning. :viben:

Ellers har jeg haft en skøn dag med besøg af min mor og søster.

Bos kat og 2 af marsvinene har været hos dyrlægen - katten skulle neutraliseres m.m., og marsvinene skulle have behandling for sellnick.

Lillepigen, som Shiva fødte i søndags, var selvfølgelig med sin mor, og hun charmede hele dyrehospitalet, den lille stump. :elsk: Åh, det er vist godt, at jeg på forhånd havde besluttet mig for, at hvis der kom en pige, så var hun en beholder, for den lille gris er bare fantastisk! :elsk:

Se hende lige... er hun ikke kær????

Image
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Mia »

Frieser9460 wrote:
Se hende lige... er hun ikke kær????

Image


Hvor er hun bedårende.

Jeg har en så sød hest, der var så dygtig i ridehuset her til aften - det er jo lige før han lige en rigtig ridehest igen, som tilmed gerne vil være dressurhest :elsk:
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by sinesmølf »

jeg vil ind og male soveværelse nu, godt det bare er et lille bitte projekt.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Den er nu sød den der lille gris.

Jeg vil også male soveværelse, en dag... Der skal tapet op på endevæggen og farven friskes op på de andre, jeg gider bare ikke :vader:

Kan du ikke bare komme her bagefter SIne?
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by sinesmølf »

jo, kommer du så og fikser mit kontor som er et meget større projekt -poogift

nu har jeg fået slebet vindueskarmen, mangler bare at finde maling frem. Så vil jeg gå ned og tage en pose rudolf-nam-nam frem (det er rådyr gryderet, men det har heddet Rudolf-nam-nam siden Ulrick prøvede at overbevise ungerne om at det er synd at skyde rådyrene. Astrid som elsker rensdyr og især rudolf, svarede bare med Rudolf nam nam, det smager rigtigt godt- mere :viben: )
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by udlandet »

Dagens hyggelige :opkast: Min sön som har totalt tandlägeskräk skulle have lavet et hul i en tand idag. Han fik lattergas, så han var glad. Men ind i mellem gjorde han på samme måde som min far gjorde i dödsdagene. Han löftede også armene på sammen måde som min far gjorde når han sov. Uhyggeligt, alt kom bare tilbage :tommelned:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by aribeth »

Vi har været i Randers Regnskov... En flagermus valgte at filtre sig ind i mit hår, jeg skræmte et par ældre norske mænd og jeg har spist en græshoppe! FØJ FOR HELVEDE!

Nå, men ellers var det fedt... Milo var skrækslagen for vandfaldene :hhansen: men elskede alle fuglene... Max elsker bare regnskoven :hhansen:

Nu sover Milo endelig lidt, Keld har også lagt sig. Max spiser en chokolademad og ser tv og jeg sidder her og nyder at der er ro på!
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Jaaaa - Det er Februar!

Post by Pia »

Du må da ikke sådan gå og spise dyrene i regnskoven, tovlige kone!

Flagermus er søde, men nok ikke i håret...

Jeg er syg, svimmel, kvalme, ondt i led og muskler. Satans influenzalort!
Post Reply