November

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Jeg skal lige have fundet kvitteringen i aften, og så regner jeg med 20-30% af nyprisen.

Topmadrassen, som er en kopimodel af Tempur, (Vapur) kan følge med oven i, gratis, hvis man er interesseret.

Det er en fullsize topmadras, så her er altså ingen irriterende revne mellem madrasserne :)

Betrækket kan tages af, og alt leveres naturligvis nyvasket.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: November

Post by BeritH »

Super - du vender bare tilbage, når du har fundet det :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Fundet og besked sendt til dig :)
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: November

Post by mathea »

glæder mig til at se min hest i dag - har ikke set hende i 2 dage fordi det nu var min tur til at have skidesyge 'jubiiiiiiiii' - skal have en massør til hesten i dag - det har hun ikke prøvet før.

Ellers bare været i sådan et pis af jul humør....håber det ændrer sig inden den 24. dec
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: November

Post by Pia »

Madrasserne er solgt.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: November

Post by Ane »

Jeg har købt en brun sadel i mit yndlingsmækre brugt i Sverige til en billig penge... hvis ikke den passede kunne jeg sælge den igenvar tanken. Men den passer, og har nu fået ny stopning og er super fin :jeanie:

Glæder mig til at sige hvad hun siger til at have den på i longen i morgen..

nå ja! Jeg skal besøge Rivaldo i morgen :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: November

Post by udlandet »

Min sön har set knägten i dag. Meget nervöst var det, en lille dreng på 2 år der först bliver taget fra sin far og en måned senere fra sin mor. Han ville op med det samme, han holdt så min sön om halsen den näste halve time :-) Men han skreg som en sindsyg da sönnen gik. Der er en måned til näste gang :opkast:
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: November

Post by Susmh »

Hej udlandet, det lyder godtnok som et mareridt, godt at han kan se sønnen, men hvorfor kun 1 gang om måneden, det lyder helt absurd i mine ører.
Susanne

Always look at the bright side of life.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: November

Post by misssophie »

øv en verden den unge er født ind i... selvfølgelig er det hårdt for forældrene,- men det er tragisk for barnet. håber din søn får tildelt mere tid Udlandet.

vi har kigget på bil idag,- for helv..... da, hvor er det let at blive fristet af for lækre biler, der koster mere end hvad man havde planlagt at give!
Misssophie
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: November

Post by 99E »

misssophie wrote:vi har kigget på bil idag,- for helv..... da, hvor er det let at blive fristet af for lækre biler, der koster mere end hvad man havde planlagt at give!

Vi har til gengæld købt en bil i dag... :jeanie:
Yay, firhjulstræk og oliefyr! Så duer den hele vinteren.

Og så er vi hjemme i det lune vejr i Nuuk igen (-5 grader) efter en forlænget weekend i Kangerlussuaq (-24 i morges...) - det er jo ren luksus at kunne gp ud uden overtræksbukser og pels...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply