Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

KatieKat wrote:Tja, det er svært at sige.
Vi måtte tilbage på sygehuset i går. Hun havde så ondt og hun havde svært ved at trække vejret. Nu har kun fået sådan nogen magiske plastre fyldt med morfin og kærlighed eller noget i den stil og det ser ud til at de virker. I dag har hun, for første gang, været lidt oppe og haft rigtigt tøj på. Hun er for svimmel til at gå så meget rundt, men hun så et afsnit af matador sammen med mig og spiste endda lidt, så i dag har været en virkelig god dag.

Öv, hvor er det bare hårdt! Det gör bare så ondt at se sine foräldre sådan. Jeg håber det bedste for jeg. En anden ting, skal ikke göre mig klog. Men jeg har jo lärt lidt hen ad vejen. Normalt virker de morfin plastre i 3 dögn, men nogen forbruger dem altså hurtigere. Min far gjorde, men inden at de erkendte det havde han meget ondt. Bare så i holder öje med det og ikke bare tager de 3 dögn for gode varer!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

Jeg tænker hele tiden på Pia... Pia, jeg håber det bedste for dig...



Jeg er træt og kan ikke slippe af med latterlig pandehulebetændelse og er døv på højre øre og nedsat hørelse på venstre... lortepis.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober!

Post by HHansen »

Føler så meget med Glory :graed: Og håber så meget på godt nyt!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Oktober!

Post by stardancer »

Øv med den tand, Ped. Tandpine er noget fanden har skabt :doed:

Nå, men jeg har været kreativ, som jeg har været de sidste bum bum.. 3 år tror jeg, og lavet den her Jack O'Lantern:

Image

Kernerne er som de øvrige år ristet og går som varmt brød :aribeth:

Image

Køget er kogt, og har stået til afkøling mens vi spiste aftensmad (uhm risengrød), så lige om lidt vil jeg blende det og leve Pumpkin Pie til kaffen. Præcis som de andre år :lol: Lun Pumpkin Pie med en go klat flødeskum er bare guf! :aribeth:
/Sofie
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Oktober!

Post by KatieKat »

Pia, det gør mig så usigeligt ondt.

Er der noget nyt?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Oktober!

Post by mathea »

Jeg krydser alt jeg kan Glory - det er jo trist udover hvad ord kan beskrive, håber virkelig på en lykkelig udgang
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober!

Post by Stimata Doamna »

For fanden, Pia, det gør mig frygteligt ondt for dig og Tonni. Det er møghamrende hårdt og uretfærdigt! :graed:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

Re: Oktober!

Post by Susmh »

Håber det går bedre med dig og fosteret Glory. Håber også at det går bedre med din mor Dorthe.
Susanne

Always look at the bright side of life.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober!

Post by annetteB »

hm. startede oktober med at være syg, og er ikke blevet store raskere siden. Hvad er der med den her måned??
Har nu, som toppen af poppen, lavet en arbejdsskade på mig selv idag med et flækket øjenbryn, et sæveøje og en enorm hovedpine til følge. Må oktober ikke godt snart være slut?
-poogift
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Der er ikke noget värre en af afslutte en god bog. Og så var det ikke happy ending :doed:
Post Reply