Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Oktober!

Post by mathea »

udlandet wrote:Har bestilt fly til Amsterdam d. 29. Nu skal jeg bare have fundet et hotel. Jeg kan bo på en sten, men det kan knägten ikke.

Er ved at flytte rundt på musikstuen og spisestuen. Käre gud, giv mig lettere möbler!


Barbizon Palace via hotels.com kan anbefales - min søn og jeg boede der i sommers, store værelser, mulighed for 2 separate senge (som var super) ligger lige ved central stationen og tæt på alt i centrum.... Ihhh bare det var mig der skulle afsted igen :elsk:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Oktober!

Post by 99E »

Det sneede her i eftermiddag....! :wow:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

99E wrote:Det sneede her i eftermiddag....! :wow:

Ikke sjovt, men nu har vi frost. Så det näste bliver vel sne! Og nej, jeg bor ikke i Nordsverige. Men för Ystad
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Oktober!

Post by Mia »

Folk skriver de særeste ting, uden at tænke over konsekvenserne... F.eks. en bekendt, brokker sig "højlydt" over sin arbejdsplads, sviner andre til(ingen navne) - men sådan du ved selv hvem du er, og ting i den stil.

Øv, is på ruden i morges...
Og jeg har i min lille hjerne fået bildt mig ind, at jeg havde en 100 g underdyne til den lille grå, og så havde jeg 2 på 200 g, og ikke en af hver - argh... :mur: Og kvitteringen er selvfølgelig ikke at spore i min pung.
Så håber butikken vil bytte det ene, da det ikke er brugt, og deres prismærke stadig sidder på. Så den lille grå, kan få en lunere frakke på.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

ja... jeg har heller aldrig forstået folks behov for de der megasvinere uden navn på FB... hvad skal det til for?!

Nu skal jeg læse en hel masse... og købe flere studiebøger... for fanden hvor er det mange penge...
Raxacoricofallapatorius
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Kan bare konstatere at ingen her i huset kan lide blå kartofler :viben: At den nye brändeovn er mega tung, aner ikke hvordan vi skal få den op ad trappen. At jeg skal sortere 1000 cd`er idag. At alt derude er hvidt, öv.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Oktober!

Post by Annemaja »

:jeanie: Arh.... flyttede de første ting igår - altså kæresten kørte derud med det og slæbte 1. læs op efter at have sat mig af på jobbet...!

Glæder mig multi og der er total nedtælling .....glæder mig vildt til at slippe for transport og 4 timer hver dag i bil...får mine gode gamle arbejdstider tilbage og kortere arbejdsdage samt sparer 3½ time i bil pr arbejdsdag ...

ER sådan set allerede i hjernen flyttet ind og har plantet mig under en dyne på sofaen med te og en god bog for vinteren....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Oktober!

Post by Mia »

Idag har nogle arbejdsmænd gravet hul i Birkerød's hovedgade, så har der stået en 10 mennesker(lignede ret meget blandet kontorfolk) og kigget ned i hulet i 1 times tid, men de har snakket. Nu dækker de så hullet til igen... :ehj: Det er ikke mange uger siden, de gjorde det samme...
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

måske leder de efter en skat?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Oktober!

Post by Mia »

Så vil jeg også ud og grave et hul i vejen. :heidio:
Post Reply