April statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

April statustråd

Post by Illum »

Jeg må ikke køre bil....må ikke køre bil.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: April statustråd

Post by JulieT »

Det er et hit at klikkertræne gnavere - især vores hamster, for den bliver aldrig træt af godbidderne. Når den har fået kinderne fyldt op, begraver den alle sesamfrøene, og så kan træningen begynde igen :P


Status: Er utålmodig. Jeg vil hjem NU!!!!! I aftes læste jeg for første gang godnathistorie for børnene via skype. Det var faktisk hyggeligt.


Julie
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: April statustråd

Post by aribeth »

Max skal et smut i regnskoven med mormoren ser det ud til... Keld og jeg skal fræse urtehave og passe Milo... og have et eller andet at spise NUUU kan jeg mærke!

Illum... hvordan går det ellers? er du kommet hjem?

HVOR mange sesamfrø kan en hamster have i kindposerne? sesamfrø? de er jo bittesmå... der må kunne være MANGE!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: April statustråd

Post by JulieT »

Det kan der også, men jeg er for fumlefingret til at give hende ét af gangen, så som belønning efter "klikket" får hun lov at støvsuge 10-12 stykker fra min hånd. Det bliver hurtigt til mange sesamfrø. Jeg tror, hendes lager efterhånden er ret imponerende.


Julie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: April statustråd

Post by JulieT »

Ja, jeg har en støvsugerhamster.


Julie
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: April statustråd

Post by JulieT »

De bruger sesamfrø på samme måde som mig. Det er jo ikke fordi det er særligt praktisk med sesamfrø, men det er nu engang hamsterens foretrukne godbid (måske fordi den får 12 ad gangen) - til nød vil den tage en halv solsikkekerne, men sesamfrø er altså hittet.


Julie
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: April statustråd

Post by mathea »

Er mødt kl 10 på jobbet, valgte at spille wordfeud og vaske noget tøj istedet for at skynde mig afsted, så nu liiiige denne dag med på job, ud og ride, hjem og pakke til en tur til det vestjyske, besøge hele familieværket og se halvsøsteren til min hest som min helsøster lige har købt :elsk:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Aribeth

Post by Illum »

Jep kom hjem i går, blev udskrevt efter en stor øjen undersøgelse og var hos KK i 1½ time om eftermiddagen :-) Dejligt at strigle og bruge tid på ham også..Og i dag har jeg sendt manden min på job igen..

Og ja jeg har det rigtig godt ømhed og trykken bliver mindre som dagene går og jeg heler op.Er nu på kun 400mg ipobrufen hver 12. time.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

De sover begge bedst

Post by Illum »

Hvis rutiner ikke brydes, hvilket de jo blev i den grad.Tænk jeg køre og timer efter kommer 2 fremmede og køre med dem for at aflevere dem på hundehotellet !!!

Må IKKE køre bil, sgu.selv om det har jeg altså ikke fået fra videnskablig side, der blev kun sagt at med dobbel syn måtte jeg IKKE, jeg har jo enkelt syn, et øje...såååå :-)
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: April statustråd

Post by CXEC »

Pilates øvelser og så en jobansøgning eller to...
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply