April statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: April statustråd

Post by Estelle »

glæder mig til i morgen, hvor et stks forhåbentlig ny pony skal handelsundersøges :rat:
/Estelle
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: April statustråd

Post by aribeth »

jeg synes det er ligt synd for Helle... undskyld Helle at du er blevet overset!!

Jeg har flyttet hindbær... alle dem jeg gad... fuck de sætter mange sideskud... så nu har jeg to rækker af 12 meter hindbær! mmmh
vi fik lam... 2 styks... de klarer sig vist allerede godt!

Urtehaven er blevet fræset igen...

Max og jeg har også leget med sæbebobler ... og har bygget et rumskib under spisebordet... der ligger nu 27 små stykker gul peber på en lang række inde i rumskibet?!?! det siger Max der skal!

Milo er blevet pruttet på maven og han har grinet så han klukkede... dejligt dejligt! :elsk:
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: April statustråd

Post by Annemaja »

Annette - du havde så vidt jeg husker også en ganske usædvanlig mand...! Jeg synes du klarede det hele super fantastisk - og godt du endelig kom ud af det hele og fik dit liv tilbage. FLOT!

Her er historien ikke så ualmindelig..... vi blev bare langsomt gode venner fremfor kærester, og jeg sagde i november da yngste var blevet 18 år, at jeg utroligt meget ønskede mig at prøve at bo for mig selv. Ville dog lige have julen overstået. Og skæbnen ville så at jeg mødte min kæreste på et kursus nogle veninder havde lokket mig med på og som jeg kom for sent til - og at jeg fik et kæmpeknus af ham da han syntes jeg virkede lidt arrig......og siden holdt han ikke op, som han netop i dag forklarede sin datter om mødet med mig ;-) Underligt men fantastisk liv....havde ikke engang nogensinde nået at tænke jeg nogen sinde igen skulle have en kæreste... :mikkel: Blev bare overvældet af kærlighed til et menneske jeg ikke kendte, men følte var helt rigtigt for mig - og sådan er det stadigvæk - og det er fantastisk.... :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: April statustråd

Post by Pia »

Jeg sidder og undrer mig lidt over en dame i en hundegruppe på fb

Orv, siger jeg bare.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: April statustråd

Post by Godzilla »

Har faret rundt og kørt for en veninden i dag.

Lige nu er jeg enormt svimmel og utilpas, så jeg trisser nok snart i seng.

Pia: Jeg klikkertræner æslerne.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: April statustråd

Post by annetteB »

har drukket rødvin med mig selv og chattet med gode venner. Og kom lige til at spise en enkelt tiloversbleven mørbradbøf i rødvins/flødesovs med svampe. MUUUUMS!!
:aribeth:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: April statustråd

Post by udlandet »

Store tudedag. Mine brödre er i gang igen, vi er tyveknägte fordi min mand har fået noget värktöj af min far. Det er syge ting min ene bror skriver til mig i sine haschtåger. Min far er blevet indvolveret i det hele og gräder hele tiden! Min anden bror har til i morgen, så skal han bestemme sig om han vil fortsätte sin plejeorlov, min far er helst fri! Hvorfor kan han ikke bare have en god sidste tid. Imorgen går turen til blind pröve test for at ser om jeg kan tåle antibiotika, sidst jeg fik det kunne jeg ikke. Jeg tager datteren med, bagefter (hvis jeg lever så länge) skal vi en tur i Lund domkirke, en tur på kulturen (Et frilandsmuseum i Lund og så er der frokost! Og jeg har forresten lidt uventet allerede påskeferie!!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: April statustråd

Post by annetteB »

årh, for pokker Udlandet
:oeje:

Jeg håber virkelig, at I kan få din far gelejdet godt gennem den sidste tid - det sidste han har brug for er da al den ballade.
:-(

Pas nu på dig selv.
Hold en pause ind i mellem og gør noget rart for dig selv.
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: April statustråd

Post by JulieT »

Tillykke, Helle. Utroligt hvor stolt man kan være af en hund :) Jeg kan godt huske, hvordan vi var med Zoe, da hun gik til hvalpetræning... *host*.. undskyld, hvalpeMOTIVATION, hedder det vist nu. Vi var ulidelige :jeanie:

Det gør mig ondt, Udlandet :( Man kunne håbe, man kunne regne med støtte fra familien.


Status: Sidste morgen i kælderen. Et kvikt interview, og så afsted til lufthavnen og hjem til min dejlige familie.


Julie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: April statustråd

Post by Stimata Doamna »

Familie vælger man ikke selv - men forhåbentlig kan man vælge fra, når der ikke længere er noget, der forbinder en med dem, man ikke kan holde ud. Sådan er det da hos os. Vi behøver ikke have noget videre at gøre med 'min mands søsters søster', og den dag min svigermor skal i jorden, bliver nok også sidste gang vi ser hende og hendes familie. Det må være ufatteligt hårdt for dig, udlandet, håber, at du kan holde næsen over vandet og finde åndehuller midt i miseren! En af min forfædre i 1500-tallet (hm, i hvert fald for længe siden) var i øvrigt ærkebiskop i Lund :-)

Klikkertræning her er mest brugt til marsvinene som et led i tålmodighedstræning for begge parter :hhansen: men til datterens ros må jeg sige, at det faktisk lykkes at få svinene til at gøre ting og sager. Hesten synes, at vi er for åndsvage...

I dag står den på sidste etape af en rodbehandling, afhentning af ny bil samt *tada* masterafhandling (og den sidste satskorrektur på dansk, hollandsk og ungarsk - bulgarsk, maltesisk og rumænsk er hakket af).
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply