Sko

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Sko

Post by Pernille B »

Kan man overhovedet have for mange sko??

Og Ped selvfølgelig kan man have stiletter på i Netto og alt afhængig af hvad ens arbejde er, kan man også sagtens have dem på, på arbejde. Jeg kan hve dem på på vej til arbejde, men på arbejdet står den på træsko eller gummisko. Tror mine patineter ville glo noget, hvis jeg kom anstigende i hvide bukser, grøn hospitals t-shirt og så stiletter :heidio:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Sko

Post by sinesmølf »

jeg skal ind og hente nye sko i morgen :hhansen: jeg har en sko reol fuld og jeg vil tro der kan være 35 par.

så mangler jeg bare at få købt 2 par sandaler så har jeg det jeg skal bruge mangler.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Sko

Post by Frieser9460 »

Åh... jeg elsker også sko, men man må jo sætte tæring efter næring... så jeg har kun:

Lyse sandaler
Mørke sandaler
Casual sandaler
Kondisko
Vinterstøvler til pænbrug
Vinterstøvler til stald/vandretur
Træsko
Sikkerhedssko
Dansesko
Sølvfarvede stilletter
Guldfarvede stilletter
Futsko

:hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Sko

Post by KatieKat »

Jeg talte efter da jeg havde læst den her tråd og opdagede at jeg havde 27 par sko og støvler. Ved nærmere gennemsyn måtte jeg også erkende at der var omkring 10 par jeg aldrig har brugt eller kun brugt en gang eller to og ikke regner med at bruge igen, så jeg har været nede på genbrugen med en hel sæk sko og støvler i dag.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Sko

Post by Lone Beck »

Brandos er vidunderlig :elsk:

De har både mine foretrukne stald-/ridestøvler (lacrosse) og crocs :jeanie:

Jeg har to par lacrosse - et par til stald/ridning og et par til "pænt" brug, dvs. alt der ikke har med heste at gøre :hhansen:
Jeg har også to par crocs - et par til staldbrug og et par til pænt brug (jvf. ovenstående).
Jeg har faktisk også et par "rigtige" staldstøvler, som jeg købte sidste år, da det var 17 minusgrader og lacrosserne var lige kolde nok. Men de er desværre møgirriterende at have på, så de er kun brugt et par gange eller tre, og er nu på vej på lossepladsen.
Og så har jeg et par skønne korte læderstøvler, som jeg købte for 20 år siden. Spændet på den ene er desværre i stykker, så jeg har nok ikke gået i dem i 16-18 år, men jeg har stadig ikke (helt) opgivet at få dem repareret, så de ryger ikke ud (endnu).

Dvs. at jeg med lidt god vilje kan siges at have seks par fodtøj. Hvilket er mere end rigeligt i betragtning af at min ligeså begrænsede beholdning af klude er stort set ens :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Sko

Post by CXEC »

Hmmmmmmm....jeg ved ikke helt hvor mange par sko/støvler jeg har.....meeeeeeen flere end 10 vil jeg gætte på............... :ehh:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Sko

Post by misssophie »

har lige talt,- 53 par blev det til
Misssophie
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Sko

Post by Pia »

Jeg aner ikke hvor mange jeg har, men en ting er sikker, jeg kan ikke undvære eet eneste par af dem :anonym:

Der er jo både stald og vinter støvler, og vandrestøvler, og flade sko og sandaler og sådan noget, for ikke at tale om stilletterne! Jeg gik vist lidt amok på Brandos i efteråret/vinter så der voksede samlingen en 'smule' :minna:

Iron First laver de mest fantastiske zombiestiletter :elsk: De er kanon fede til et par jeans og en pæn skjorte!
Post Reply