Aftensmad

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Aftensmad

Post by Intunia »

I aften skal jeg have indisk Daal, igen igen.
Det er næsten blevet husets ret en gang om ugen. :aribeth:
bla bla bla
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Aftensmad

Post by aribeth »

det endte med de lækreste burritos... fyldt med bønner og kød og ost og jalapeños og forårsløg og salsa..... og så med en stor lækker salat til.... det var godt nok godt!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Aftensmad

Post by FruTusse »

Godzilla wrote:
MetteMD wrote:Opstalder, Steen's søde kone havde da lige klasket noget pizza sammen til både de der fik undervisning af Lone Dichmann(som nu kommer fast hos os :jeanie: ) og os andre som lod os underholde af lidt sandkasseridning i det dejlige vejr. Hvor overskudsagtigt er det lige??!!! :mikkel: :katiekat:

Smagte helt vildt godt, og hele 3 stykker lækker pizza blev så til min aftensmad for i dag. :aribeth:

Er faktisk sulten nu, så jeg må hellere få Chilli tisset af til natten og se at skrubbe i seng :linski:


Kan man opstalde æsler der? :linski:


Haha Gunilla, det tror jeg godt nok ikke at Steen nogensinde har haft. :lol:
Men det ville da også være synd for Rositta at skulle ud i en flok med et par skide sure hopper :oeje:
Tusse går heldigvis sammen med kun en enkelt anden sød hoppe på deres egen mindre græsfold, indtil der er vokset nok græs op på den ene MEGET store græsfold og de kan komme derud sammen med de andre sure kællinger. Så har de forhåbentlig så travlt med at spise græs at de glemmer at være kællinger, og der er også riiiigeligt plads til at de bare kan være sig selv derude. :-)

Vi har lige fået to nye pensionærer så nu har vi sørme fuldt hus derude. :-)
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Aftensmad

Post by annetteB »

dagens ret: fish and chips. hjemmegjort.
:aribeth:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Aftensmad

Post by HHansen »

Her er det en US roast - ved ikke hvad det er, men den er røget på kuglegrillen... det er lavet af ko ihvertfald. Dertil grillede halve kartofler og salat og en hjemmelavet bearnaise. Måske drikker vi en barolo dertil.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Aftensmad

Post by Ane »

Ceasar salad her.. jeg vil have et vaffeljern.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Aftensmad

Post by aribeth »

Jeg har overgået mig selv i mac and cheese... Det kan kun anbefales at lave en brødkrumme med hvidløg og kaste ud over det inden det skal i ovnen... Vi fik andebryst og en grøn salat til.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Aftensmad

Post by Stimata Doamna »

Vi nappede lige lidt sushi med hjem med diverse salater til.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Aftensmad

Post by stinemull »

Mosterkylling i ovn med ris, karrysovs, broccoli og løg. Uhmm det var godt elsker mosterkyllinger.
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Aftensmad

Post by Pernille B »

Jeg skar nogle kyllingebryster i strimler, svitsede dem med en masse forskellige grønsager og så pakkede jeg det hele ind i butterdej og smed det i ovnen.

Serverede en god grøn salat til og det smagte satme godt :aribeth:
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Post Reply