Marts Statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Re: Marts Statustråd

Post by JulieT »

Har været ude at ride på en meget sej, 22-årig, tidligere EM-pony i det tyske landskab sammen med mit interview-offer, der mente at vi da lige så godt kunne ride en tur, mens vi snakkede. Havde ikke siddet på en pony i 20 år, men så var det heller ikke helt skidt at komme op på så flink én af slagsen :)

Status nu: Spiser lakridser, er røvtræt, og overvejer at gå i seng med min bog.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Marts Statustråd

Post by annetteB »

ah, jeg ELSKER solen. Har lige taget 25 minutter på hver side (beholdt dog bukserne på) - der er sgu da ikke meget skønnere end at ligge dér på et tæppe på græsset og høre lærken synge og blive bagt godt igennem. Op i høet med, om det ikke er moderne at være brun - eller sundt. Det er DEJLIGT, er det!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Marts Statustråd

Post by Stimata Doamna »

Så har vi købt 'ny' bil :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Marts Statustråd

Post by aribeth »

tillykke!

vi har savet og ting!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Marts Statustråd

Post by Ane »

Har fået rideundervisning, spist smørrebrød på bryggeri Skovlyst og været en tur i skoven med barnevognen.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Marts Statustråd

Post by aribeth »

Max siger de sjoveste ting for tiden... Fuck hvor er han sød...

Det er noget for mig det der, det er for drenge, siger han og tager det blå Chokoladepåskeæg... så meget for at al det der kønsneutrale modesnak!

og lige nu her, da jeg spurgte ham om ikke han skulle have en pære... "Jamen mor, jeg har jo tænkt på at gå udenfor"... klart nok, så kan du ikke bruge tid på at spise pærer søde barn!
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Marts Statustråd

Post by LoneR »

Ha, ha, Xander spurgte om katten er en "lille pige", fordi den har lyserød næse. :heidio:
Til gengæld har jeg svoret at sy ham en prinsessekjole, det kan vel opveje det lidt :ondgrin: :ondgrin:
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Marts Statustråd

Post by Pernille B »

Jeg er skide træt af min ældste datter for øjeblikket, selvom det faktisk nok er mig selv jeg skal være sur på, fordi hun bare altid har fået i hoved og røv (som de andre af vores unger..... :skoer: )

Trunten var på skolerejse i 8 klasse til Budapest. Men hun trivedes ikke på den skole, så da hun skulle i 9. klasse, valgte vi at flytte hende på privatskole. Og sjovt nok, skulle de på skolerejse der, og der gik turen til Island.
Nu går hun så i 10. klasse og igen skal de på skolerejse og turen går så til Paris på mandag i 5 dage.

Min mand og jeg punger ud hver gang til rejsen samt til lommepenge og kostpenge. -Men denne gang har trunten altså et arbejde, så vi har sagt til hende, at rejsen samt kostpengene betaler vi, men hvad hun ellers vil have med af penge, må hun selv punge ud med. Så nu er hun sur :hhansen:

Men ved i hvad?? Det vil jeg faktisk skide højt og flot på :jeanie: Og mon ikke hun godt kan se fornuften i det, når hun engang i er dampet af??
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Marts Statustråd

Post by stinemull »

Pernille: Hun skal nok lære det, ellers må hun da bare mugge i fred.

Jeg vil gå ned og børste tænder på hundene, deres dårlige ånde er tilbage. Og nej det er da ikke gravide mig der er sart, slet ikke.
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Marts Statustråd

Post by udlandet »

Tilbage efter lidt Strigler pause. Der er da sket noget, vaskemaskiner har nu damp funktion? Kan de få medicin for det? Jeg måtte Google, nä det retter kröller ud, flere af mine veninder kan vist tränge til en tur så :hhansen:
Her går det som det plejer, lektier der skal afleveres snart. Min far er her på 9 dag, men i morgen skal han hjem. Han vil bare ikke :mur: . Det er synd for ham. Vi har lånt en körestol på kommunen, dejligt at han kan komme ud. Ellers går jeg bare og nyder vejret og haven. Roserne er klippet, for tidligt. MINE roser og min saks :peg: Jeg er bare SŨträt, vil bare sove...
Post Reply