Hestesalg - annonceraid...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Anja

Hestesalg - annonceraid...

Post by Anja »

Det der med ridningen på annoncebillederne, en hyggetraver, værsgo:
http://www.dba.dk/smuk-hygge-hest/id-72298280/
Annemaja

Re: Hestesalg - annonceraid...

Post by Annemaja »

Oh no - igen. En stakkels traver købt til at gå høje dressurklasser i en ridehal... :mur: :mur: :mur: People....... :mur: :mur: :mur:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Ane

Post by Ane »

Totalt naiv sælger der... og igen et eksempel på at heste ikke kan tåle at gå på den der underbrækkede måde

:peg:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
misssophie

Post by misssophie »

endnu en top-idiotisk sælger...

sikkert endnu en teenagetøs, med et par komplet uvidende og ligeglade forældre,- der har fuld tillid til at datteren ved alt om heste fordi hun har gået 2 år til ridning... :opkast:
Misssophie
Anita

Post by Anita »

Så synd, ja egentlig både for hest og sælger.

Hesten fordi den et eller andet sted jo virkelig prøver at opfylde nogle krav som den i bund og grund ikke har alle forudsætninger for at opfylde.

Sælger fordi det må være svært at gå gennem livet så naiv og uden sans for virkligheden.

Ang. forældre opbakning eller retter manglen på samme det tror jeg er korrekt set. "Vores super dressurlandsholds rytter datter skal nok få skik på den hest, hun har jo trods alt redet på Musse i 2 år"

Uden at de overhovdet har set datter og hest.

Men kan opbakning også blive formeget?!?
Mitbrugernavn

Post by Mitbrugernavn »

Ja læste også spørgsmål og svar, de sgu ligeså dumme .. Hun har da i det mindste en rimelig pris jeg har set flere talentløse heste til 60-100.000kr Tænker tit om der er nogen som hopper på de annoncer :ehh: en juniorhest er en som er under 160cm og en lærehest er en som er gammel :hhansen:
Min veninde solgte en i dec, hvad de mennesker ikke var ude for inden de hentede den pony :wow: Det var hospitalindlæggelser, tyndskid så de måtte vende om, søn på sygehus,en fortidlig født baby, banken havde ingen penge, sne i indkørslen så de ikke kunne køre(dog fortalte de de havde været til stævne) :lolskilt: tilsidst kom de dog og hentede den efter 1½mån. :heidio:
Pia

Post by Pia »

Denne er da redet dejligt alderssvarende og sikke en ryg!

http://www.heste-nettet.dk/markedsplads ... is/287184/
Annemaja

Post by Annemaja »

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :graed: :opkast:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
misssophie

Post by misssophie »

ja, forældreopbakning kan sagtens blive for meget,- typisk i kombination med en trang til at blære sig med at "datteren er konkurrencerytter og hiver rosetter med hjem hver weekend,- og derfor har vi også egen hestetrailer og fin 4-hjulstrækker til at trække den" :lea: :lea: :lea:

tag ud til det nærmeste stævne, og se den ene møgunge efter den anden flå hesten rundt på banen, - og forældrene og besteforældrene står stolte ved barierren og klapper fordi de ikke aner hvad de ser på. det vigtige for dem er blære-værdien...

puha,- jeg bliver jo helt rød i bærret....... jeg kan jo godt lide heste,- men hesteverden kan jeg sgu ikke lide... :ond:
Misssophie
Fru Hurup

Post by Fru Hurup »

Anja wrote:Det der med ridningen på annoncebillederne, en hyggetraver, værsgo:
http://www.dba.dk/smuk-hygge-hest/id-72298280/

Kan da godt forstå, at den ikke kan holde til at gå sådan - den er jo fuldstændig spændt ind.... stakkels pruh :ehj:
Ulla