Hjælp mig til at forstå - hjælp mig!!!!
Re: Hjælp mig til at forstå - hjælp mig!!!!
Hold nu kæft hvor var det sjovt på HN den gang man kunne se IP-adresserne
Alt er relativt
Anja wrote:Er det bare mig der ikke synes det er så forfærdeligt med de IP-adresser?
Det kan heller ikke hidse mig op...
Men hvis jeg var admin et sted - og havde set at en bruger var gået og kommet tilbage med nyt navn - og jeg havde fortalt dette til en anden bruger i en PB - så ville JEG til gengæld være tosset over at denne - min fortrolige - syntes det var i orden at hænge mig ud bagefter.
Det er da ufatteligt at folk ikke kan forstå forskellen på noget der fortælles i fortrolighed og noget der kommer alle ved.
Men også i det virkelige liv er der jo mennesker man IKKE skal fortælle noget sådan i al fortrolighed
Men ellers.. jeg tror ikke hverken Strigler eller tærten har lovet brugerne noget om anonymitet??? Man er så anonym som man selv vil gøre sig. Og ønsker man virkelig at skjule sig så kan man selv ændre den skide IP.
Det er ens egen forpligtelse at sørge for egen anonymitet.
Mvh
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
-Helle
--------------------------------------------------------------------------------
åh ja Jannie! det var spas og glade dage!
www.myip.dk
Så kan man se sin IP-adresse hvis man er i tvivl...
jeg vil gerne dele... min er: 87.49.248.80
www.myip.dk
Så kan man se sin IP-adresse hvis man er i tvivl...
jeg vil gerne dele... min er: 87.49.248.80
Hm, jeg gør det nemt for mig selv og andre. Jeg bruger alltid Elsoma, har jeg gjort vi alle år og på alle forum jeg har bruger på.
Jeg har ikke behov for at jonglere med diverse alias, ei heller farveller-tråde. Jeg kan godt holde meg fra diverse forum i perioder, men følger da litt med på sidelinjen innimellom.
Og jeg fatter da heller ikke "krigen" mellom de forskjellige forum.Spesielt ikke når man faktisk begår sig på de foraene det kriges mellom?
Og hvorfor prøve at lave en hets på det ene, for så at gå til det andre å lave ballade der? Eller ennu værre, henge ud brugere fra et fora i det annet, og det enda på et heller spinkelt grunnlag.
Friske diskusjoner er herlig, men intriger er alt annet enn det.
Så, det var så min mening om det.
Jeg har ikke behov for at jonglere med diverse alias, ei heller farveller-tråde. Jeg kan godt holde meg fra diverse forum i perioder, men følger da litt med på sidelinjen innimellom.
Og jeg fatter da heller ikke "krigen" mellom de forskjellige forum.Spesielt ikke når man faktisk begår sig på de foraene det kriges mellom?
Og hvorfor prøve at lave en hets på det ene, for så at gå til det andre å lave ballade der? Eller ennu værre, henge ud brugere fra et fora i det annet, og det enda på et heller spinkelt grunnlag.
Friske diskusjoner er herlig, men intriger er alt annet enn det.
Så, det var så min mening om det.
hilsen Ellen, den Danofile norske!
Om jeg forstår det? Nej.
Ped, det hved jeg intet om, men hvad har det med denne tråden at gøre?
smukke-ped wrote:Det er der lidt røv af Zanne....det er at en bruger opretter en ekstra profil, for at tage nogle spørgsmål om som er lidt....ja....ømfindige....der går ikke mange timer før en anden giver udtryk for at det ved hun alt om.... ....
Men er det ikke denne "anden" der giver udtryk for at det ved hun alt om, der er en kæmpe røv med ører?
Hvorfor går hun videre? Og ovenikøbet offentligt?
Mvh
-Helle
-Helle
Det er sgu da også røv at en moderator misbruger sine beføjelser bare fordi hun kan.
Alt er relativt
JannieT wrote:Det er sgu da også røv at en moderator misbruger sine beføjelser bare fordi hun kan.
Jeg mangler stadig det der bevis på at det er dét der er foregået, så jeg gider ikke dømme nogen for noget.
Men synes nok stadig at det største fjols er den der går videre med noget der er fortalt i fortrolighed.
Mvh
-Helle
-Helle