param pam pam73

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: param pam pam73

Post by xtiny »

Dutteluu duttelutteluulu

Opdatering?
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Re: param pam pam73

Post by Teknikslaven »

xtiny wrote:Dutteluu duttelutteluulu

Opdatering?


Hovsa, jeg så ikke der var nogen der havde kommenteret på en af pam-pam beskederne... men ja det var vist et godt eksempel på hvorfor man bør holde sit forum opdateret :roed:
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: param pam pam73

Post by xtiny »

Jeg havde altså regnet ud, at mr steve johnson- og tråden om opgradering hang sammen. :fy:

Det er i orden llena- fremover svarer jeg ikke på det. Heller ikke med Bach. :-)
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
aribeth

Re: param pam pam73

Post by aribeth »

øj! det her var sgu en hyggelig og sært sjov tråd!


TAK for den :elsk:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: param pam pam73

Post by HHansen »

Og overskriften fik mig straks 22 år tilbage i tiden - jeg arbejdede som programmør dengang - og hvis de programmer man havde lavet gik i ged i løbet af natten, så blev man ringet op af driftsoperatørerne..

Én af dem vi havde læste ALLE tegn op i fejlmeddelelsen, og i det der kom ud af det dengang, startede en linje gerne med //
Disse // kaldte han så param.. så kl 3 om natten kunne man altså få et opkald, hvor det bare lød:
Der er fejl i dit batchjob, der står : Param param 742 error .. osv... :viben: :viben:
Faktisk kan det blive ret svært at forstå en fejlmeddelelse når alt læses op på den måde :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply