Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by 99E »

gukuvi wrote:Det eneste der virkelig kan få hende op på dupperne er, hvis jeg om aftenen siger, at hun skal fange ræven, men hvor længe hun hopper på den ved jeg ikke. Kan være hun blot også der vil sende et blik og så forvente, at jeg selv fanger ham :minna:

Hæh! Vidunderligt billede, der lige poppede op på mine nethinder!
:viben:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
mandarie
Posts: 26
Joined: Mon 17. Apr 2006 22:38

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by mandarie »

Måske dette var sagen for de krævende katte?

http://www.coolstuff.dk/Litter_Kwitter

Her har vi også et rigtig madøre af en hund, den venter troligt med øjnene låst fast til min nakke indtil middagen er serveret :aribeth:
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by gukuvi »

Det er sidste gang jeg nogensinde skriver, at jeg er irriteret på nogle af mine dyr.I går aftes skulle jeg indlægges på hospitalet til noget undersøgelse i dag. På vej hjem derfra fandt Viben så den værste af vinduesmisserne med en flænge i bugen fra brystkassen og ned og med tarmene frit liggende. Han lå på vejen og han var lige netop blevet kørt ned.

Stakkels lille mis, han har garanteret siddet i vinduet og bedt om at blive lukket ind, inden han valgte at tage en tur på musejagt.

Lille Komma, du vil blive savnet, nu har jeg været hjemme et par timer og der har ingen kat været i vinduet.Legekammerat Sambo ligger bare i kurven.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by KatieKat »

Årh nej Gunni, det var dog forfærdeligt. Stakkels lille mis. Og stakkels Viben som fandt ham. Det kan ikke have været sjovt. :graed:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by HHansen »

Åh nej, stakkels mis - og stakkels jer der nu skal undvære hamm - selvom han kunne være irriterende vil han jo blive savnet :ked:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by MetteboDeluxe »

Åh det er jeg ked af at høre :ked:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by Zanne »

Nej hvor grimt Gunni.

Så er det man sparker sig selv over skinnebenet, og bander langt væk, at man nogensinde tænkte tanken.

Det er garanteret ingen trøst, at der med sikkerhed slet ikke er en sammenhæng.

(Gik det planmæssigt på hospitalet)
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Zenna
Posts: 38
Joined: Thu 20. Dec 2007 22:56

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by Zenna »

:graed: Er virkelig ked af at hører din mis er kørt ned..

Jeg har to piger (katte) der har fået den geniale ide, at når man vil ind, så kravler man på vinduerne, og det er skide smart, når man har bondehusvinduer, får der hænger man skide godt :ehh: Og man blir bare hængende indtil der er en der åbner døren og kalder.. :mur:

Min hankat miaver lige en enkelt gang og sætter sig ved døren når han vil ud, og hopper ind når han gider og døren blir åbnet..
Dog plejer han at komme hjem hver morgen, når min kæreste står op og starter bil (06,00), men sidst han var hjemme, var i Søndags :minna: Har fået kørt kat over herude før, ønsker det IKKE igen.. Har været ude og kalde 4 gange.. Håber bare han er i skoven og lege abe.. :elsk:

Ang altædende hund, så havde mine forældre sådan en labradorblandning, som oxo åd alt.. Også hønselort.. :minna:
Det kunne de slet ikke stoppe og Dr. Dyr mente at det eneste der kunne gøres var motion.. Min far på 74 år prøvede, men hans kondi var ikke til det :tommelned:
aribeth

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by aribeth »

Åhh nej Gunni... :nej: :graed:


Det er jg ked af at læse...

Katrine
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Jeg er så irriteret på mine katte og hund.

Post by Stimata Doamna »

Åh nej, Gunni, det gør mig ondt. Stakkels kat!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply