hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by MinnaN »

Sjovt nok er der også rigtig mange der er uenige med dig.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

Jeg vil blot anbefale at dem der stadig har kampgejst, bruger den på at finde ud af hvad der er sket med de forsvundne heste - og så vil jeg opfordre til at vi alle fremadrettet ignorerer hvad Charlie skriver.

Det tjener intet formål at brænde krudt af på at forsøge at få svar ud af én der ikke vil svare.
Charlies mission her er som jeg ser det, udelukkende at tale Connies sag, ikke som han selv hævdede i starten, at komme til bunds i det her.
For vi har da ikke hørt noget om at han har talt med andre end Connie vel?
Hvad blev der af at undersøge sagen fra alle sider?
Jeg vil ihvertfald ikke bruge mere tid på det Charlie skriver, jeg vil ikke forholde mig til det, ej heller kommentere det. Han er i mine øjne uinteressant for sagen.

Nå, så lad os fokusere på hestene - og hvad vi kan gøre der.

Jeg tror ikke der er noget at hente på hestedata, tvivler på de forsvundne heste er meldt aflivet/destrueret. Men hvis der sidder nogen med adgang til hestedata kan det selvfølgelig checkes.

Jeg er egentlig heller ikke bekymret for at HP genopstår - de første mange år.. Der har vist været fokus nok på det til at folk vil afholde sig fra at anbringe en hest der igen.

Så jeg synes krudtet skal bruges på at finde hestene - og efterhånden som det trævles op hvad der er sket med dem, så er dem måske nogen af de tidligere ejere der har nok til et at starte et civilt søgsmål for bedrageri. Men i mine øjne er det sekundært.

Jeg synes visheden om hvad der er sket med hestene må være det vigtigste.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
pegasussie
Posts: 237
Joined: Tue 5. Aug 2008 07:40

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by pegasussie »

Charlie og andre

Jeg kommer ikke med udokumenterede påstande. der findes en lov som hedder offentlighed i forvaltningen. I følge den kan journalister såvel som enhver anden udbede sig om aktindsigt - og jeg vil opfordre alle som har lyst til at udbede sig det . Så kan de ved selvsyn det hvorledes det er strikket sammen. Her kan man se sort på hvidt alt hvad jeg tidligere har oplyst.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

[quote:b31b82f8f0]Jeg synes visheden om hvad der er sket med hestene må være det vigtigste.[/quote:b31b82f8f0]

Du har min fulde tilslutning Helle - det er uden tvivl vigtigst at finde ud af HVOR hestene blev af. Det er også min mission, men jeg ville godt nok ikke græde snot, om Connie blev dragt til ansvar for sine gerninger, undervejs.

Charlie - hvem Charlie :hva:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Lisbeth Sejberg

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lisbeth Sejberg »

Charlie ??? hvem, hvad og hvor :tosse: Helle :askepot:
Mvh. Lisbeth
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by KatieKat »

[quote:4ddec98afa]Deerhunter
Så skal Lone med de mange A er omgående jordes, ikke sandt.
Kan du ikke se, at du er medvirkende til en ensidig debat!
[/quote:4ddec98afa]
Hvordan kan det være en ensidig debat så længe du er her til at jorde den anden side?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Camilla... »

Hvis det skal prøves af har jeg udviddet adgang til hestedata, så jeg vil da gerne slå hestene op og se om det skulle kunne klares så let.

Problemet med hestedata er at det er elendigt at søge i og for det meste håbløst bagud med opdateringerne.

Men send mig de fulde hestenavne og helst ID hvis det findes, så skal jeg se hvad jeg kan finde derinde...

Camilla
God d
QueSera
Posts: 69
Joined: Sat 22. Nov 2008 19:28

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by QueSera »

Ja, Charlie.......hvem er det...? Nåhhh jo Chaplin :-)

Nå, men hvor om alt er så har jeg lige lagt beslag på domænet www.hesteplejehjemmet.dk !! Fandt ud af, at det var ledigt og kunne ikke dy mig for at købe det selvom domænet - navnet "Hesteplejehjemmet" jo i sig selv ikke klinger særligt godt ude i det Danske land.


Nu sidder jeg så her og tænker på hvad det skal bruges til. Har i nogle gode ideer?

Selv har jeg tænkt noget i retning af, at man kunne samle alle fakta og alt, der har været skrevet af nyhederne om denne sag indtil videre og alt det der vil komme i fremtiden.

Jeg er først lige gået ind i denne her sag - så her hos mig er der mængder af friske kræfter til at kæmpe for at finde frem til sandheden!

MVH Gitte
User avatar
Hms4life
Posts: 164
Joined: Thu 6. Mar 2008 10:45

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Hms4life »

QueSara Foreløbigt kan du jo lade den linke direkte til plejehjemsheste.dk indtil du finder på noget bedre :)
-Jane
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by LittleJohn »

Puha jeg kan god se jeg ikke skal være væk ret læneg før der sker en masse.

Gitte! Jeg syntes det er en fed ide at få ALT om hestene ind på den side - det er jo netop lige "Hesteplejehjemmet" som alle søger på, så ville det jo være soleklart at bruge lige den til oplysninger.

Charlie: Hvad med at du kom med nogle dokumenter på at hestene er slagtet eller i pleje. Der ligger jo kontrakter på det, eller??

Lad os komme igang med hestene, Zanne har vist mange af oplysningerne (Tror jeg)

Gitte
Find mig p
Post Reply