Altså!!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

Altså!!

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:c23b619170]kvarter æg og tomater ligger om hovedet hælder dressing over sammen med dild og rejer og [/quote:c23b619170]

Kræver denne beskrivelse ikke en helt ny kategori her på Strigler ?? "Striglernes egne skønhedstips" :hhansen: Jeg får et billede af noget med en ansigtsmaske :hhansen: ....... lidt i retning af den med agurkeskiver på øjenlågene og hjemmerørt maske med havregryn og æggeblomme.
Mvh. Lisbeth
Shannie
Posts: 31
Joined: Mon 20. Oct 2008 10:06

Altså!!

Post by Shannie »

[quote:b29b3bde14="Lisbeth Sejberg"][quote:b29b3bde14]kvarter æg og tomater ligger om hovedet hælder dressing over sammen med dild og rejer og [/quote:b29b3bde14]

Kræver denne beskrivelse ikke en helt ny kategori her på Strigler ?? "Striglernes egne skønhedstips" :hhansen: Jeg får et billede af noget med en ansigtsmaske :hhansen: ....... lidt i retning af den med agurkeskiver på øjenlågene og hjemmerørt maske med havregryn og æggeblomme.
Mvh. Lisbeth[/quote:b29b3bde14][quote:b29b3bde14]Jeg får et billede af noget med en ansigtsmaske ....... lidt i retning af den med agurkeskiver på øjenlågene og hjemmerørt maske med havregryn og æggeblomme. [/quote:b29b3bde14]
:linski: hihi.... Ja selv Ole Henriksen begyndte i sit eget køkken :lol: :lol:
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Altså!!

Post by MinnaN »

Kan godt anbefale Henriksens skrubbeolie: Mandelolie med farinsukker/puddersukker. Virker som en drøm. Kaffegrums kan også gøre det, men jeg drikker ikke rigtig kaffe.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Shannie
Posts: 31
Joined: Mon 20. Oct 2008 10:06

Altså!!

Post by Shannie »

Hihihi....... Når først rejerne begynder at stinke...... Burde de have været spist for længe siden :lea:
Post Reply