HVORFOR kan jeg ikke...

Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

HVORFOR kan jeg ikke...

Post by annetteB »

...se HVEM de mange medlemmer af Strigler.dk er??! :?: Når jeg læser i boxen ude til højre, at vi nu er så og så mange strigler i kassen og det nyeste medlem er A.Olsen, Neger - hvorfor kan man så ikke trykke sig ind et eller andet sted og se HVEM alle disse strigler dog er?? :?: Jeg kan KUN trykke mig ind på A.Olsen, Negers præsentation og læse om lige netop ham/hende, fordi han/hun er strigler.dk's NYESTE medlem...men ikke de øvrige 87 strigler?? Er det fordi jeg er DÅÅÅM og ikke kan finde ud af noget - eller er det fordi muligheden ikke findes? :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Du skal ud i Portalen, Atengstedt. I øverste højre hjørne klikker du på portal, og derude er der en lang række muligheder i venstre side. Et stykke nede finder du memberslist, et voilà :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Aha!! :idea: *lyden af en tiøre der falder...i enører* (pænt af dig IKKE at bemærke noget om graden af DÅMhed)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply