Oprettelse af profil.

Jackpot
Posts: 22
Joined: Fri 18. Nov 2005 02:04

Oprettelse af profil.

Post by Jackpot »

Jubiiee... Nu fik jeg det til at virke her hjemme fra.... hvor jeg havde et billede på PCen.,
Smeden

Oprettelse af profil.

Post by Smeden »

Jeg vil gerne have slettet min profil,hvordan gør man det???

Kan I ikke bare gøre det så er jeg fri for at åbne dette site igen,da jeg ikke tror at det er noget for mig.

Det er ganske enkelt for fladt og intet sigende,hvis at man da ikke lige frem sidder i hønsegården.

Det var en stor fejltagelse af mig at tilmelde mig igen,og jeg vil også gerne have at i sletter hvad jeg har skrevet under mit tidligere navn.
Den Gamle Smed NSW Der er en artikel om korrekt skoning af heste som i dengang bad mig om at skrive vær venlig at slette den med det samme.

Smeden NSW
aribeth

Oprettelse af profil.

Post by aribeth »

Hvordan kan vi vide at du ER "Den Gamle Smed"?

Hvad vi før har hørt fra dig, har virket helt anderledes, så man kan da komme i tvivl om hvorvidt nogen har brugt dit navn.
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

Oprettelse af profil.

Post by Silas »

[quote:7bd151d0c5="Smeden"]Jeg vil gerne have slettet min profil,hvordan gør man det???

Kan I ikke bare gøre det så er jeg fri for at åbne dette site igen,da jeg ikke tror at det er noget for mig.

Det er ganske enkelt for fladt og intet sigende,hvis at man da ikke lige frem sidder i hønsegården.

Det var en stor fejltagelse af mig at tilmelde mig igen,og jeg vil også gerne have at i sletter hvad jeg har skrevet under mit tidligere navn.
Den Gamle Smed NSW Der er en artikel om korrekt skoning af heste som i dengang bad mig om at skrive vær venlig at slette den med det samme.

Smeden NSW[/quote:7bd151d0c5]


Hvis det er den gamle smed, som skriver dette. Altså den samme gamle smed, som på HN, så er jeg da lidt chokeret, da jeg altid har nydt dine indlæg, og din måde, at dele ud af din faglige kompetencer på.
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
Lone

Oprettelse af profil.

Post by Lone »

jeg har slettet din profil, Smeden - som du har bedt om.
Post Reply