Oprettelse af profil.

User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Oprettelse af profil.

Post by Teknikslaven »

Opret en brugerprofil
For at deltage i debatten på
www.strigler.dk er det nødvendigt at oprette en brugerprofil.

Sådan gør du:
? Venstreklik på
*register* allerøverst på siden. Gennemlæs ?Terms and agreements? og klik så *I Agree to these terms and am
over or exactly 13 years of age*
? Herefter udfyldes Username/Profilnavn,
email address/email
adresse
og Password/Kodeord.
Dernæst udfyldes Valdidation/Godkendelse. Dette gøres ved at skrive de
bogstaver eller tal du ser i feltet ovenover.
? Alle ovenstående felter SKAL udfyldes. De
resterende felter er frivillige at udfylde.
? Til sidst scrolles ned i bunden og der klikkes
*submit*
? [b:fe88160510]En email vil nu blive sendt til den oplyste email adresse. Når mailen er
modtaget, skal du aktivere din bruger konto, ved at klikke på linket i mailen. Nu er din konto aktiveret og
du kan logge ind. Du er nu klar til at blande dig i debatten. Velkommen. [/b:fe88160510]

Gør dig
ekstra bemærket
Signature, sådan gør du:
Det er muligt at knytte en lille hilsen til alle dine
indlæg. Dette gøres ved at klikke *profile* øverst på siden. Dernæst scroller du ned til *Edit signature
(preview included)*
Her kan du så skrive den ønskede tekst eller link i det hvide felt. Klik herefter på
*Preview* og tjek at alt er som du vil have det. Klik til sidst på *Save* for at gemme din nye og unikke
hilsen. Denne vil fremover blive tilføjet alle dine indlæg, indtil du ændre eller sletter den.

Hvis
du siden hen ønsker at rette i dine personlige oplysninger, ændre din adgangskode eller andet, kan dette
gøres i den profil. Klik *profile*, foretag rettelserne og klik til sidst på *submit* i bunden af
siden.

[color=red:fe88160510][size=18:fe88160510]Skulle du få problemer med logind, oprettelse af
indlæg eller lignende,
er du meget velkommen til at kontakte Superstriglerne:
post@strigler.dk[/size:fe88160510][/color:fe88160510]

Vi håber du får en masse glæde af
www.strigler.dk og glæder os til at møde dig i debatten.
Lone

Post by Lone »

Vælg ´´New Topic´´ - så er du klar!
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Post by Jenna »

Hej.
Hvordan i alverden får i jeres billeder til kun at fylde 8 k, uden at det bliver noget småt fnidder? (jeg mener det billed der er af en i venstre side under ens navn)
www.ladylama.dk

Hej fra

Jenna
[img][img]http://i67.photobucket.com/albums/h298/zirfelt/2493.gif[/img][/img]
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Vi gifter os mend en nørd og får ham til at lave alle de der svære tekniske ting som vi ikke selv gider lære. Eller jeg gjorde i hvert fald.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Post by Teknikslaven »

du må gerne sende det til mig, så kan jeg gøre det. præcis hvordan man gør det kommer jo an på hvilke programmer du har :-)
Mvh.
Teknikslaven
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Post by Jenna »

[quote:6a32fa9d4e="KatieKat"]Vi gifter os mend en nørd og får ham til at lave alle de der svære tekniske ting som vi ikke selv gider lære. Eller jeg gjorde i hvert fald.[/quote:6a32fa9d4e]
Ja jeg kan jo ikke gifte mig med din nørd, da han allerede er gift :nej:
Og min egen mand er ikke en nørd :skoer:
User avatar
Jenna
Posts: 945
Joined: Mon 10. Jul 2006 08:13

Post by Jenna »

[quote:a93abbd27d="administrator"]du må gerne sende det til mig, så kan jeg gøre det. præcis hvordan man gør det kommer jo an på hvilke programmer du har :-)[/quote:a93abbd27d]

Det tilbud siger jeg straks ja tak til

Så det er sendt til dig. Sig endelig til hvis du skal bruge flere informationer.
User avatar
Teknikslaven
Administrator
Posts: 240
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:36

Post by Teknikslaven »

[quote:561afa01db="jenna2"]Det tilbud siger jeg straks ja tak til

Så det er sendt til dig. Sig endelig til hvis du skal bruge flere informationer.[/quote:561afa01db]

Nej det er fint... og det er godt nok et herligt billede! Det er næsten synd at de skal være så små :roed:

Det kan også lade sig gøre at have større brugerbilleder, men det kræver at de ligger på en anden server som du bare kan linke til (som f.eks. [url=http://www.strigler.dk/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=35]atengstedt[/url] har gjort).
Mvh.
Teknikslaven
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

Post by FANNE »

[size=12:709722a261][font=Comic Sans MS:709722a261][color=blue:709722a261]Jeg har, da striglerne startede, haft en profil FANNE. Bl.a pga ombygnig mm var jeg ikke på nettet i en lang periode, og da jeg ville "logge på" igen, kunne jeg ikke. Jeg har derfor oprettet en ny profil LOTTE, men vil da meget gerne tilbage til FANNE, hvis det kan lade sig gøre [/color:709722a261][/font:709722a261] [/size:709722a261] :roed:
Post Reply