Lagkage med hindbærmousse og tobleronecreme........

User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Lagkage med hindbærmousse og tobleronecreme........

Post by Lena »

Ja, jeg brugte helt almindelige lagkagebunde.......... Men næste gang vil jeg prøve at få nogen der er lidt tykkere.....

Jo, du kan bruge som til almindelige lagkager.......... men sugarpaste er ikke nær så sødt som f.eks. marcipan. Det kan rulles meget tyndt ud.......

Vi spiste af kagen i går til dessert. Der var noget tilbage......... og i dag........ er den dobbelt så god..........

Jeg drænede yoghurten..........
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Lagkage med hindbærmousse og tobleronecreme........

Post by annetteB »

[quote:d529ecde10]Jeg ved faktisk ikke om det kan lade sig gøre at smelte det i en gryde, sammen med lidt mere vand end beskrevet.... Prøv det........ [/quote:d529ecde10]

Det kan man godt- faktisk kan man osse sagtens lave sugarpaste UDEn skumfiduser. Jeg har endda opskriften, skal se om jeg kan finde den frem fra gemmerne.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

Lagkage med hindbærmousse og tobleronecreme........

Post by Lisbeth Sejberg »

Google er min ven, nu er den det igen (Synges på Eddie Skoller-sangen "Hugo var min ven") :hhansen: ...... http://www.morsside.dk/index.asp?/forum3/topic.asp?whichpage=3&TOPIC_ID=45431&
Mvh. Lisbeth
Post Reply