En kattetøs i en hesteverden

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

Hej alle sammen.

Jeg er meget nyligt medlem, og så må jeg vel hellere igang med at præsentere mig selv formeldt.

Well. Navnet er Gry. Jeg hele 28 somre gammel og fylder år til april.

Jeg bor på amager i en fin lille toværelses lejlighed sammen med mine 3 lækre drenge :dorte: :dorte: :dorte:

Ja pt. er jeg på kontanthjælp, men jeg er igang med at søge en FTP, så dagene går stille og roligt derhjemme med misserne. Hver tirsdag spiller jeg rollespil med min faste tirsdagsgruppe, og her i sommeren har jeg været ude og spille noget liverollespil.

Jeg elsker film og bøger og læser rigtig meget og ser utroligt mange film.

Ud over mine egne katte elsker jeg alle slags dyr (næsten), og har blandt andet været frivillig hjælper på dyreværnet i rødovre, og selv haft plejekatte.

Internettet er lidt min livsline. Der taler jeg med de fleste af mine venner og holder mig aktiveret i dagstimerne på forskellige fora :)

Jeg har da også lidt erfaring med heste. Jeg har aldrig eget en selv, eller gået på rideskole, men i min fritidsklub var der heste og der red jeg meget og var også med på ridelejr. Jeg har også engang i tidernes morgen været i praktik på travbanen i charlottenlund, men det er maaaange år siden :)

Lidt billeder af mig så i kan se "giraffen"

Image
Image
Image

Min største kilde til glæde og smil er dog mine 3 drenge. De er racekatte, af samme race og de er faktisk også i familie med hinanden. De er alle abyssiniere. Willow er den ældste og har været fertil avlshan hos opdrætteren. Han er hvad man kalder "vildtfarvet". Hans nevø Cheops er "Sorrel" og blev kastrat som killing. og rosinen i pølsenenden, Deep In My Heart i daglig tale "Deep", er lillebror til Cheops og ud over det er han Willows barnebarn. Han havde 1 års fødselsdag igår

Dette er willow

Image

Og så er der Cheops der er hans nevø

Image

og så den mindste - Deep

Image

og så det eneste familiebillede jeg har af dem - typisk at deres øjne lige skulle reflektere lyset *suk* :graed:

Image
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Dorte Hansen »

Hejsa Søde Gry.

Så kom du herind.

Du kender jo allerede 2 af os strigler, så du skal nok falde til.

Herinde er der sjov og hygge, og også nogle fede debatter, der som oftest starter med et og arbejder sig videre til alt muligt andet.

Ofte klarer vi at debatere op til en 5-6 emner i én og samme tråd.

Men start i Trofæskabet, så får du et indtryk af hvad vi strigler/gimper/hystader/tanter/trunter og dejlige damer er for nogle.
Nu med køter-bande!
aribeth

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by aribeth »

øj hvor er de SMUKKE dine katte!


og velkommen til! :-) Du ser da også selv godt ud :hhansen:
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

smukke-ped wrote:Godaw.....vil du skræmmes væk nu, eller vil du vente til senere? :viben:


Fin løsning med det der tråd for vinduet så katten ikke kan gå sin vej....dejlige katte i øvrigt!



Haha - der skal en del til at skræmme mig :lea:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

aribeth wrote:øj hvor er de SMUKKE dine katte!


og velkommen til! :-) Du ser da også selv godt ud :hhansen:



ååårh tak :elsk: Jeg er også dybt forelsket i mine drenge, og synes også de er det smukkeste i verden :)

Den med mig selv kan vi altid diskutere :atengstedt:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

Dorte Hansen wrote:Hejsa Søde Gry.

Så kom du herind.

Du kender jo allerede 2 af os strigler, så du skal nok falde til.

Herinde er der sjov og hygge, og også nogle fede debatter, der som oftest starter med et og arbejder sig videre til alt muligt andet.

Ofte klarer vi at debatere op til en 5-6 emner i én og samme tråd.

Men start i Trofæskabet, så får du et indtryk af hvad vi strigler/gimper/hystader/tanter/trunter og dejlige damer er for nogle.



Tak skal du have kære Dorte :)

Ja jeg skal til at læse lidt op ser det ud til - og faren er jo kun at man kan risikere at blive klogere :-o :skoer:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by CXEC »

Jamen velkommen til!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Gry »

Céleste wrote:Jamen velkommen til!



mange tak :askepot:
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by KatieKat »

smukke-ped wrote:Godaw.....vil du skræmmes væk nu, eller vil du vente til senere? :viben:


Årh for satan Ped. Tak for dagens første grin. Det var i den grad tiltrængt. :elsk: :kindkys: :kindkys:

Og Gry, velkommen til.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: En kattetøs i en hesteverden

Post by Frieser9460 »

Hjerteligt velkommen til, Gry. :-)

Og bare rolig... du er ikke den eneste "kattetosse" herinde... :lol: Mit hus er fyldt med katte det meste af året... diverse hittekillinger + de fastboende, som p.t. består af 3 Hellig Birmaer, 3 huskatte (hitter) og så en Siameser. :linski: Nå ja, og så har vi et par staldkatte også... :hhansen:

Jeg er VILD med dine aby-drenge... :elsk: Da jeg i sin tid skulle have racekat, stod valget faktisk mellem aby og birma, og den eneste årsag til, at det blev birmaen, var, at det lige var indenfor den race, jeg først fandt en killing, jeg forelskede mig i. :-)

Det er dog ikke utænkeligt, at der kommer aby i huset på et tidspunkt... Min kæreste har haft en og kunne godt tænke sig en igen, og jeg har egentlig heller aldrig helt sluppet tanken om aby'en... :linski: Det bliver dog først om nogle år, når nogle af vores "gamle" katte ikke er her mere... 7 katte indenfor er RIGELIGT; selv for 2 katteelskere som min kæreste og mig. :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply