Bruger nr. 667

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Post Reply
AnjaPrice
Posts: 7
Joined: Sun 21. Jun 2009 06:51

Bruger nr. 667

Post by AnjaPrice »

Så fandt jeg vist også vej til striglekassen.

Jeg er 23 år gammel og bor i Stenløse (ikke så stor en by i Nordsjælland)

Jeg har arbejdet på et DV stutteri i Nordjylland, hvor jeg fandt min hest Atten'zion. :elsk:
Han var et af de føl der blev født det første år jeg arbejdede der og jeg faldt bare for dette lille super frække sølv farvede hingste føl. (Han er sort så da han blev født havde han bare den flotteste sølv farvede følpels.)

Han er nu fire år gammel og lige blevet til en x-hingst.

Her kommer lige et par billeder af drengen. Skal nok prøve at styre og ikke ligge alt for mange af ham ind.

Image

Image

Image


Det var lige en lille smule om mig og dyret og nu glæder jeg mig til at finde ud hvad strigler.dk kan gøre for mig og hvad jeg kan gøre for strigler.dk.

Mvh Anja og Atten'zion.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Bruger nr. 667

Post by Stimata Doamna »

Velkommen til - og du behøver bestemt ikke styre dig på nogen måde, når det gælder billeder :lol:

Fortæl lidt mere om din smukke hest... Hvad vil du lave med ham?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
AnjaPrice
Posts: 7
Joined: Sun 21. Jun 2009 06:51

Re: Bruger nr. 667

Post by AnjaPrice »

Hæhæ det var godt at høre, har en tendens til at bombe folk med billeder af mit "barn" :atengstedt:

Nu er jeg jo selv dressurrytter og han har en dressur stamtavle, (med enkelte springheste) så jeg var jo sikker på at han skulle være dressurhest... Men tror faktisk han er springhest. Det er som om at de bevægelser en springhest bruger for at komme rundt på en springbane ligger meget naturligt til ham. Og da han var ca to uger gammel sprang han uden at se besværet ud, over en gren der hang ca. 70 cm over jorden.
Så jeg besluttede mig for at melde mig til springundervisning på den lokale rideskole sådan at jeg ku være lidt i træning til det.
Lige pt. er det lidt usikkert om han skal sælges (økonomien er ikke helt så god) eller om jeg skal beholde ham. Desværre. :graed: Jeg vil jo ikke af med ham, men ville ikke kunne bære at han skal mangle noget fordi jeg ikke har råd, så er det bedre han bliver solgt og får en ny ejer der har råd til at sørge rigtig godt for ham.

Lige nu er han i pleje/tilridning hos en i Nordjylland og der vil han også blive vist frem til en evt. køber.
Jeg har heldigvis en super dejlig kæreste der af egen fri vilje har sagt at han vil gøre alt hvad han kan for at jeg ikke behøver at sælge ham. Så det er bare fantastisk skønt. :elsk:

Det var lige lidt mere om hesten og mig
I spørg bare hvis der er mere i vil vide.

Mvh Anja
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Bruger nr. 667

Post by CXEC »

Velkommen til. Fin hest.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
AnjaPrice
Posts: 7
Joined: Sun 21. Jun 2009 06:51

Re: Bruger nr. 667

Post by AnjaPrice »

Takker. :hhansen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Bruger nr. 667

Post by Godzilla »

Velkommen til.

Meget smuk hest du har der, :katiekat:

Flere billeder tak, masser af billeder :heidio:

Jeg håber at du ikke behøver at sælge ham.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Bruger nr. 667

Post by Stimata Doamna »

Det lyder som om du nok i hvert fald skal springe lidt som kærkommen afveksling, hvis han er glad for det :-)

Jeg håber, at økonomien kan bære!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
AnjaPrice
Posts: 7
Joined: Sun 21. Jun 2009 06:51

Re: Bruger nr. 667

Post by AnjaPrice »

Godzilla: Jeg sætter lidt flere billededer ind af sportskoen.
Og tak for komplimentet til min lille dreng, jeg sys jo også han er noget så smuk. :elsk:

Smukke Ped: Tak. Han står ik så langt fra Ålborg, kan ik li huske hva byen hedder men der er hos Henrik Nøhr. Ved ik om du kender ham.

Randi: Jeg har øvet mig meget i at springe så jeg springe på ham, jeg tror han vil ku li det.
Og jeg håber godt nok heller ik jeg behøver at sælge ham.

Her kommer li lidt flrer billeder. kvaliteten er ik optimal da de er taget med mobil.

Image

Her er han så som akrobat, eller noget. :minna:
Image

Her er han så som ca 2 års. Spørg mig ik hvor hans ene bagben er henne. :ehh:
Image

Mvh Anja
Post Reply