"ny" på strigler

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Rumle
Posts: 88
Joined: Thu 29. Jan 2009 18:10

"ny" på strigler

Post by Rumle »

Nu må det være på tide, at jeg melder mig officielt ind her på Strigler.dk.
Jeg har smuglæst i laaaang tid og det virker som FORUMET for mig.

Jeg er 44 år, bor på et landsted med min mand. Har katte, hund og har desværre lige for 14 dage siden aflivet min hest på grund af en hovbyld :graed:

Jeg har igennem lang tid læst med her som gæst, og har grinet og grædt og er blevet meget rørt over det sammenhold der er her når ting vælter ned over en bruger herinde.

Det er mange brugere her som jeg bare altid glæder mig til at se indlæg og kommentare fra, og har tit og ofte tænkt at NU må du tage dig sammen til at få meldt dig ind.

Det er hermed gjort og jeg glæder mig til at begynde at tage del i jeres forum.

der bliver nok en del indkøringsvanskeligheder med hensyn til knapper og smileyer og den slags og må vist også hellere få bikset en præsentations dims i venstre hjørne sammen men det kommer nok.
Skrev Annette

I teorien skulle mænd og kvinder kunne forstå hinanden... Og i terorien skulle man kunne fange ål med lasso
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: "ny" på strigler

Post by Stimata Doamna »

Velkommen til! Jeg håber, at du bliver en flittig bruger :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: "ny" på strigler

Post by annetteB »

Ja, velkommen til!
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Rumle
Posts: 88
Joined: Thu 29. Jan 2009 18:10

Re: "ny" på strigler

Post by Rumle »

Mange tak begge to. I er jo begge "garvede" strigler og nogle af dem man lægger mærke til :atengstedt:
Skrev Annette

I teorien skulle mænd og kvinder kunne forstå hinanden... Og i terorien skulle man kunne fange ål med lasso
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: "ny" på strigler

Post by 99E »

Velkommen til!
Alt det der med "præsentationen i venstre side" klarer du under Brugerpanel (øverst i højre hjørne af skærmen...).
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Rumle
Posts: 88
Joined: Thu 29. Jan 2009 18:10

Re: "ny" på strigler

Post by Rumle »

Brugerpanelet har jeg fundet, men mangler et billede eller noget andet, der kan sættes ind.

Mine egne billeder på pc "fylder" for meget (pixels) til at de kan komme med, så jeg skal have fundet noget andet. Og en sej signatur.

Men det kommer nok!

Det er i alt fald hyggeligt at være her "rigtigt" :lol:
Skrev Annette

I teorien skulle mænd og kvinder kunne forstå hinanden... Og i terorien skulle man kunne fange ål med lasso
PiaK

Re: "ny" på strigler

Post by PiaK »

Rumle wrote:Brugerpanelet har jeg fundet, men mangler et billede eller noget andet, der kan sættes ind.

Mine egne billeder på pc "fylder" for meget (pixels) til at de kan komme med, så jeg skal have fundet noget andet. Og en sej signatur.

Men det kommer nok!

Det er i alt fald hyggeligt at være her "rigtigt" :lol:


Jeg kan godt trylle dit billede ned i en avatarvenlig str. bare sig til.

Og velkommen :mikkel:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: "ny" på strigler

Post by CXEC »

Velkommen til. Mht billeder så kan Photobucket anbefales, der kan man oploade billeder og så ned scalerer den dem. Lige til at bruge her.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Re: "ny" på strigler

Post by Camilla... »

Velkommen til :gave:

Mht billeder så kan Photobucket anbefales, der kan man oploade billeder og så ned scalerer den dem. Lige til at bruge her.


Og alligevel har Céleste formået at lave et avatar som tager år at genkende som en kage :lea:

Camilla
God d
PiaK

Re: "ny" på strigler

Post by PiaK »

Camilla... wrote:Velkommen til :gave:

Mht billeder så kan Photobucket anbefales, der kan man oploade billeder og så ned scalerer den dem. Lige til at bruge her.


Og alligevel har Céleste formået at lave et avatar som tager år at genkende som en kage :lea:

Camilla



Er det en KAGE :minna:

Tak for den info :viben:
Post Reply