Jeg er osse ny

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
hanneh
Posts: 3
Joined: Mon 13. Oct 2008 03:48

Jeg er osse ny

Post by hanneh »

Hej Alle
:elsk:
Min snart 12 årige datter Julie, rider dressur i Solrød rideklub. Hun rider på ponyerne Nikita og Gloster, og så er hun begyndt at ride en pony mere, som osse er oprettet her på HG af ejeren. Vi regner med at 2009 bliver året hvor hun skal ud på stævnepladserne med ponyen og vinde nogle rosetter, og få nogle gode oplevelser sammen med de andre piger og ponyer. Målet er en LA 1 inden Sankt Hans på D niveu og LB på C niveu. Jeg vil ligge stævneplanen herind, når alle C stævnerne er kommet på distriktets hjemmeside. (Distrikt 3)
:elsk:
Gloster er købt som lærerpony, og vi har desværre haft en del problemer med hende, som forhåbentlig snart er løst.
Nikita har Julie redet i 2½ år, hun er en teknisk svær pony at ride.

Jeg rider ikke selv og har aldrig gjort det, og jeg kommer sikkert aldrig til det.
Jeg er lidt utryg ved de store dyr, men jeg nyder at kigge på, og købe udstyr til dem, læse om dem: Og jeg nyder Julies hobby sammen med hende og hendes far.

Knuz Hanne
K
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Jeg er osse ny

Post by Zanne »

Hej Hanne

En vaske-ægte ponymor, jeg tror lige du er landet det rette sted. Dejligt at du bakker datteren op i en sund hobby :mikkel: Det giver så mange dejlige timer sammen.

Velkommen til og spørg endelig løs, vis billeder og pral uhæmmet med datterens resultater.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
hanneh
Posts: 3
Joined: Mon 13. Oct 2008 03:48

Jeg er osse ny

Post by hanneh »

Tak
Hvordan pokker ligger jeg billeder ind på galleriet ?
K
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Jeg er osse ny

Post by Zanne »

:lol: det aner jeg faktisk ikke. Jeg har mine billeder liggende et andet sted, og har aldrig prøvet, at lægge dem i galleriet herinde.

Lad os håbe, at der kommer en klog forbi, der kan fortælle dig det.

Hvis du går ud på portalen, kan du se en vejledning i, hvordan du lægger billeder ind i indlæg, men det er jo ikke præcis det, du spørger om.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Jeg er osse ny

Post by Amts »

Hej og velkommen til :heidio:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Jeg er osse ny

Post by KatieKat »

Ikke for at skuffe dig, men du er godt klar over at det er strigler.dk og ikke hestegalleriet det her, ikke?

Uanset så velkommen til.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Jeg er osse ny

Post by Zanne »

Selv om det er Strigler, så findes der da et galleri til hvert bruger herinde, mon ikke det er hvad Hanne mener.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Jeg er osse ny

Post by KatieKat »

[quote="hanneh", og så er hun begyndt at ride en pony mere, som osse er oprettet her på HG af ejeren.[/quote]
Det lyder bare lidt som om hanneh tror det her er HG.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
hanneh
Posts: 3
Joined: Mon 13. Oct 2008 03:48

Jeg er osse ny

Post by hanneh »

Jeg troede ikke I var så nærtagende herinde. Men du må meget undskylde, hvis jeg har skrevet noget, som har generet dit øje.
K
aribeth

Jeg er osse ny

Post by aribeth »

Hej Hanne :-)

Velkommen til, jeg tror bare Dorthe havde en uheldig formulering... pyt med det :-)

Jeg vil vildt gerne høre og se noget til din datter og hendes ponyer :-) har du læst vejledningen på portalsiden?
http://www.strigler.dk/forum/portal.php?topic_id=4737


Katrine
Post Reply