Endnu en ny bruger...

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
SisseM
Posts: 10
Joined: Tue 30. Sep 2008 16:35

Endnu en ny bruger...

Post by SisseM »

Jeg vil til en start fortælle, at jeg hverken er uvenner med nogle på HN, blevet bannet derfra eller i det hele taget ikke kan lide HN...

MEN, jeg har bare ikke gidet at registrere mig derinde, hvorfor skal de lige vide alt om hvem jeg er og hvor jeg bor?
Har ellers været glad bruger af HN, siden 2001 - men efter at netsafe pludselig skulle benyttes, ja så har jeg altså ikke skrevet derinde.

Og jeg saaaaavner at deltage i lidt hyggesnak og vise lidt billeder frem - er på ingen måde en strigle, nok mere en hyggetante (til trods for min ringe alder) men jeg har endnu ikke fundet et hyggetantesnakkehestenet -
Så håber derfor, at jeg kan hygge mig lidt herinde :atengstedt:

Hvem er jeg så - jo, et længere CV og en lang livshistorie får I ikke, i denne omgang, men et kort resume kan I få.

Jeg er 22 år og udlever drømmen - drømmen som mange hestepiger har. At arbejde fuldtids med heste. Det er dog ikke et sabbatår eller lign. jeg er i gang med - men en seriøs satsning på fremtiden.
Jeg er ansat som rytter, i en dressurstald i Sverige - hvilket jeg er super glad for, elsker min hverdag.
Ejer "et forben" af et stk. stjernehest, en dejlig 6-års skimmel, som vi håber meget på.
Tidligere var jeg Islænderrytter, men da jeg solgte min smukke Røde, besluttede jeg at det ikke skulle være dem mere.
Nu er jeg så passioneret dressurrytter, med forkærlighed for tilridning og træning af unge heste.

Så hele min hverdag består af heste, heste og atter heste - efter en lang arbejdsdag tager jeg hjem til min kæreste, hvorefter vi snakker lidt mere heste. Han er nemlig springrytter :jeanie:

Dette var en lille smule om mig - nu ved I altså, at jeg vil være at finde i diverse hyggeindlæg og formentlig vise lidt billeder frem, af forskellige dejlige heste.

Jeg afslutter med et billede, der måske indbyder til: :mettebo: og :fy: for ikke at glemme :celeste:
Nu til dags er det jo åbenbart ikke normalt, at 4-års hingste indeholder lidt ballade - og ve den, der endda har dokumenteret ugerningen og kun kan smile af den unge lømmel :ehj:

Alt for nu, glæder mig til at se mig lidt mere omkring herinde...

[img:d9ab29351c]http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v334/145/87/1030246698/n1030246698_30176841_2591.jpg[/img:d9ab29351c]
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Endnu en ny bruger...

Post by Frieser9460 »

Hjerteligt velkommen her til Strigler! :heidio:

Hvor er du HELDIG at du får lov til at arbejde fuldtids med heste... det har altid været og vil nok altid være min store drøm! :respekt:

Og sikken en smuk hest, du har sat billede ind af... wow! Han ligner en rigtig bandit... man kan næsten se glimtet i hans øje! :lol:

Men, men, men... hvor er HATTEN! :mettebo: :fy: :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Endnu en ny bruger...

Post by HHansen »

Velkommen til :heidio:

Her er flere hyggetanter... og nogen gange er hyggetanterne strigler og stride, og andre gange er de mest striglede hyggelige :viben:

Fedt billede du har sat ind... :askepot:
Lad os bare få flere :-)
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
SisseM
Posts: 10
Joined: Tue 30. Sep 2008 16:35

Endnu en ny bruger...

Post by SisseM »

Mange tusind tak - er sikker på, at jeg nok skal komme til at finde mig til rette, blandt strigler og hyggetanter...

Hatten er skam på, men mest når vi er ude og vise os frem - se bare dette billede, hvor vi tager kegler til Kvalitetsbedömning for 4-års heste. Dygtige Lille Z :elsk:

[img:308ed11a58]http://photos-d.ak.facebook.com/photos-ak-snc1/v317/145/87/1030246698/n1030246698_30181691_502.jpg[/img:308ed11a58]

Beklager den utrolig ringe billedkvalitet... Kan fortælle at motivet rent faktisk er en hest! - om end en lille en af slagsen...
Camilla (Felur)
Posts: 36
Joined: Mon 25. Aug 2008 17:39

Endnu en ny bruger...

Post by Camilla (Felur) »

Jamen, velkommen til Sisse!

Du har været savnet :heidio:

Jeg håber, at vi får rigtig meget glæde af dig her på Strigler og at jeg snart skal over at besøge dig med et kamera i hånden :randi:
Kokjo

Endnu en ny bruger...

Post by Kokjo »

Velkommen til - det er dejligt at få endnu en at spørge til råds om træning af de unge.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu en ny bruger...

Post by KatieKat »

Velkommen. Til et forum hvor man ikke får ballade over at vise et billede af en smuk hest. Heller ikke hvis den er en lømmel.
Vi er endda flere end dig der kan finde på at klatre op på sådan et kræ uden kyse, for vi er nemlig voksne mennesker og må gerne selv bestemme.
Må vi ikke se den der skimmel du snakker om?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
SisseM
Posts: 10
Joined: Tue 30. Sep 2008 16:35

Endnu en ny bruger...

Post by SisseM »

Igen, mange tak for de imødekommende ord - det er dejligt at føle sig velkommen.

Skimmeldyret har jeg ikke mange billeder af, han er ret ny og tiden til billeder er ikke stor. Et enkelt hovedbillede har jeg dog - hvilket faktisk fanger ham ret godt. En stor mild og glad dreng, der helst vil have noget sjov ud af alt han laver :atengstedt:

[img:224c405788]http://photos-698.ll.facebook.com/photos-ll-sf2p/v359/145/87/1030246698/n1030246698_30190716_2000.jpg[/img:224c405788]


Camilla: Jeg må vist have vendt bunden i vejret på sparebøssen, så du kan komme over og forevige nogle af mine dejlige heste - jeg knuselsker stadig de billeder, som du tog for 3 år siden af Røde :elsk:
Tænk at det er SÅÅÅÅ lang tid siden.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Endnu en ny bruger...

Post by KatieKat »

Han er godt nok smuk. Ham må du inderligt gerne vise frem igen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Endnu en ny bruger...

Post by aribeth »

Hej og velkommen :-)

Lækre billeder indtil videre.. vis endelig flere af dem :-) jeg elsker billeder af dressurheste, selvom jeg er inkarneret westernrytter :linski:

Fuck hjelmen i øvrigt :linski:


Katrine
Post Reply