Ny bruger

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Ny bruger

Post by Zanne »

Hej AnneMette

Long time no see, du har haft gemt dig godt.

Jeg kan da se at dy har uldtotterne endnu - heldigvis har du ikke opgivet dem helt :atengstedt:

Nu mangler du kun at huske at logge på msn - så er du tilbage i gamle spor.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Ny bruger

Post by Amts »

Hej Zanne - argh msn. Det er faktisk skrottet helt. Kan du ikke få installeret Skype istedet? Det er [b:017827e0dc]SÅ[/b:017827e0dc] meget bedre :jeanie:

Og ja, jeg vælger at beholde uldtotterne. Istedet leder jeg efter et nyt hjem til gøjen. Uldtotterner blev sendt på sommerferie og jeg gik i tænkeboks...

Så håber jeg at jeg har gjort det rigtige valg :ehj:
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Ny bruger

Post by Zanne »

Sådan en gøje - larmer den ikke helt af H til.

Jow jo - jeg spørger som jeg har forstand til, synes at der har været temmeligt meget larm i de få eksemplarer, jeg har mødt på min vej.

Skype - det tror jeg ikke, det betyder vist at jeg skal ud og købe ting... :viben:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Ny bruger

Post by Amts »

[url=http://www.skype.com]Skype[/url] er da et gratis program så hvad vil du købe ind? Eneste indkøb jeg kan komme i tanke om er hvis du vil ringe gratis og derfor skal bruge et headset. Det fåes fra kr. 100,- :-)

Nogle gøjer larmer ja - især kakaduer. Ara´er larmer hvis de bliver forsømt eller er forkert opdraget.

Selvfølgelig gi´r de et skrig - f.eks ude når små fugle flyver rundt. Så skal der demonstreres at de godt kan pakke sammen. Så snart rovfuglene dukker op holder han dog k*ft og dukker sig. Så mere smart i munden er han ikke :lol:

Men han snakker meget. Og kan alverdens ord og sætninger. Så det skal man jo synes er skægt eller tåleligt at høre på. Han siger "Hej" hver gang vi kommer ind i rummet og kommanderer gerne rundt med hundene (På plads, gå hen i kurven, hold så op, nej osv) - især når de piller ved hans legetøj.

Ellers er der mest lyd på når han er med i bad. Så skal der synges og råbes igennem. Det er favorit beskæftigelsen - og man bliver selvfølgelig føntørret bagefter :lol:

Og så kan han ellers diverse hverdagsord og sætninger såsom go´ nat, uhm det smager godt, gi´r du et kys, du skal være sød, lige så stille (siger han når får han får sele på. Bare så ingen misforstår :lol: ), kom her, hold så o.m.a.

Man keder sig sjældent med en gøje i huset.
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Ny bruger

Post by Ms Strangefield »

Goddag og velkommen på rød stue. :mikkel:

Du vil snart få tildelt din egen knage i entreen, og du sætter bare din madkasse i køleskabet.
:hhansen:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply