Ny strigle i "striglekassen"

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ny strigle i "striglekassen"

Post by KatieKat »

Årh det er godt nok en farlig hjemmeside, Sikke nogen smukke katte. Jeg er ellers ikke til langhårskatte, men lige netop birmakatte har jeg en svaghed for, Det vidunderlige temperament og de blå øjne er sikke til at stå for.

Jeres sorte shetlænder er da heller ikke til at stå for.

Hittekillingerne.... årh hvor er de bare dejlige. Alle til hobe.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Ny strigle i "striglekassen"

Post by Frieser9460 »

[quote:89c1619ea3="KatieKat"]
Hittekillingerne.... årh hvor er de bare dejlige. Alle til hobe.[/quote:89c1619ea3]

Jamen de fleste af dem er jo faktisk stadig til salg... lokke... lokke... tsk... tsk... :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ny strigle i "striglekassen"

Post by KatieKat »

Nej tak, jeg har 10 katte allerede. Allesammen affaldskatte som er dumpet ind fordi andre ikke ville have dem.
Jeg har også været plejefamilie for hittekillinger nogen gange. Killinger er søde...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Ny strigle i "striglekassen"

Post by Frieser9460 »

[quote:cd230defcf="KatieKat"]Nej tak, jeg har 10 katte allerede. Allesammen affaldskatte som er dumpet ind fordi andre ikke ville have dem.
Jeg har også været plejefamilie for hittekillinger nogen gange. Killinger er søde...[/quote:cd230defcf]

Killinger er bestemt søde! :heidio: Og jeg fatter heller ikke de mennesker, som bare kan "dumpe" deres små pelskugler i en grøft eller en skraldespand... det er jo direkte hjerteløst! :ond: Især, når man oplever, hvor søde og kælne de killinger, Hittekilling får ind, er - de har tydeligvis alle været i hænder og nogle af dem endda meget! :-o

10 katte er da også en pæn slat... Ja, ikke at jeg skal snakke; vi har jo også 10 katte i alt, når man både tæller vores 6 indekatte og de 4 staldkatte med. :lol:

Lige nu har vi så 19 i alt med hitterne... 2 af de i alt 9 hitter er solgt indtil videre, så vi mangler lige hjem til de sidste 7! :-o Meeeen mon ikke der melder sig en sød og kærlig familie til dem alle før eller siden? :-)

Men hov, nu springer vi jo nærmest helt "off topic", når man tager i betragtning, at dette faktisk er et hesteforum! :lol:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Ny strigle i "striglekassen"

Post by Godzilla »

Feeeede billeder. Dejlige dyr, alle sammen. :mikkel:

Alle de kilinger er ikke til at stå for. For filan hvor er de nuttede. :engel:


[quote:ba56327b16]Men hov, nu springer vi jo nærmest helt "off topic"[/quote:ba56327b16]

...der findes vist stort set ikke et topic som er off på det her forum. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Ny strigle i "striglekassen"

Post by Stimata Doamna »

Skønne billeder - det var godt, du fik udsættelse :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
soesdalgaard
Posts: 21
Joined: Wed 5. Mar 2008 17:31

Ny strigle i "striglekassen"

Post by soesdalgaard »

Nææææ - vi er jo næsten naboer :-)) Jeg bor i Tranum - det er mine heste, der går på vejen fra Tranun mod Bratbjerg - nøøøøj hvor sjovt :-)))
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Ny strigle i "striglekassen"

Post by Frieser9460 »

[quote:514e8427d9="soesdalgaard"]Nææææ - vi er jo næsten naboer :-)) Jeg bor i Tranum - det er mine heste, der går på vejen fra Tranun mod Bratbjerg - nøøøøj hvor sjovt :-)))[/quote:514e8427d9]

Neiiiiii, hvor sjovt! Det må jeg da lige huske at holde øje med, næste gang jeg kommer den vej! :heidio:

Vi bor i den lille lysegule ejendom, som ligger lige efter byskiltet, når man kører ind i Bratbjerg fra Tranumenge/Dybdalsvej... nummer 93! Og hoppperne går inde bagved huset, mens shetterne går lige ud til vejen bag ved nogle små træer. :heidio:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
soesdalgaard
Posts: 21
Joined: Wed 5. Mar 2008 17:31

Ny strigle i "striglekassen"

Post by soesdalgaard »

Jeg ved godt hvor I bor - det var der hundemenneskerne boede før. Tore og kan ikke huske hvad hun hed. Det er et rigtig dejligt sted :-))

Det er på Østbakken mine heste går - og så også oppe i heden (i området med Bratbjerg Søerne bare i den modsatte ende mod Tranum), men de går der ikke lige pt.
Post Reply