En ny bruger til.

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

En ny bruger til.

Post by Stimata Doamna »

Velkommen til dig også, Eva!

Personligt er jeg ikke sur på HN - jeg synes bare, at der er for meget "støj". HN er ganske enkelt blevet for stort til mig - forstået på den måde, at det tager alt for lang tid at sortere støjen fra og kun læse de indlæg, der er kød på :-)

Da HN så indførte NetSafe, kunne jeg ikke længere logge på, og det interesserer mig ikke voldsomt meget at kunne læse en diskussion, når jeg ved, at jeg ikke kan svare.
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

En ny bruger til.

Post by Buusser »

Velkommen til jer begge.. :heidio:

Jeg har været på kant med HN nogle gange, men har da til gode at blive bannet. Jeg synes de forvalter deres magt meget uretfærdigt. Der er nogle personer, der kan slippe afsted med hvad som helst.. og en enkelt kan man næsten have mistænkt for at være hyret til at lave "sjove" debatter derinde.

Jeg synes selvfølgelig at de gik over stregen da de kontaktede Dianas arbejdsgiver, virkelig langt ude, og derfor har jeg primært holdt mig helt væk fra Netsafe. Jeg udleverer aldrig CPR-nr på nettet heller ikke på DBA og lign... men jeg synes også at Diana gjorde noget forkert, da hun udgav sig for at være en anden - ingen tvivl om det.

Men dobbeltmoral er jo en dejlig ting :heidio: jeg lurer da derinde jævnligt og jeg kigger da annoncer i et væld..
Post Reply