Også ny herinde

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Også ny herinde

Post by mariaw »

Ja, så er jeg også konverteret hertil fra HN. Efter urolighederne derinde, valgte jeg at slette min profil, selvom der er nogle af tingene jeg kan savne, fx markedspladsen.

Nå, der er nok ikke mange der kender mig, jeg gik under navnet Failsari på HN. Men jeg er en quinde på 21 år, fra Svendborg. Hestebestanden er for første gang i mange år nede på en enkelt hyps, som er Højbo's Dyfong, som jeg har opstaldet i Skårup hos www.højgaarden.com, hvilket jeg er rigtig glad for! Hyppen er en 11 årig DV- vallak, som jeg efterhånden har ejet i 6 år, - tiden går godt nok stærkt! Vi er ikke nogen inkarnerede spring eller dressurekvipage, men har hygget os lidt med begge dele, pt, dog nok mest inden for dressur.

Jeg bor sammen med min kæreste på 5 år i egen lejlighed, han deler ikke helt min hesteinteresse, men synes dog en tur derud kan være hyggelig en gang i mellem.

Jeg er færdig på HHX til sommer, hvilket jeg glæder mig MEGET til! Efter det, er planen at jeg gerne vil læse finansøkonom i Odense, så ved godt hvad tiden skal gå med :heidio:

Tror ikke lige der er mere på hjertet. men hvis der er noget, så spørger i da bare :hhansen:
Lone

Også ny herinde

Post by Lone »

Jamen velkommen til dig!
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Også ny herinde

Post by mariaw »

Jo tak.

Er der nogen der kan bekræfte mig i, om der er nogle som bare sidder herinde nonstop firetyve timer i døgnet? Det er nemlig lidt det indtryk jeg har af nogle, som jeg dog synes er helt vildt sejt :respekt:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Også ny herinde

Post by HHansen »

[quote:3d6bb2f7fa="mariaw"]Er der nogen der kan bekræfte mig i, om der er nogle som bare sidder herinde nonstop firetyve timer i døgnet? Det er nemlig lidt det indtryk jeg har af nogle, som jeg dog synes er helt vildt sejt :respekt:[/quote:3d6bb2f7fa]

Velkommen til :heidio:

Jeg er nok én af dem der optræder som online 24 timer i døgnet - det ER jeg også i den forstand at min PC sjældent er slukket og den derfor altid står på Strigler. Så kan man jo liiiige checke når man har en pause i arbejdet. :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Også ny herinde

Post by Stimata Doamna »

Velkommen til, Maria.

Jeg er her ikke 24 timer i døgnet, men tit nok :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Også ny herinde

Post by mariaw »

Jamen så var de betragtninger ikke helt hen i vejret :anonym:

Tak for velkomsten :hhansen:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Også ny herinde

Post by 99E »

Lige nu er jeg sygemeldt (forhåbentlig kun måneden ud) og jeg har strigler åbent... Ja, hele tiden, tror jeg.

Men om lidt trisser jeg fx ind i sofaen med en bog (og MÅSKE falder jeg ikke i søvn derinde!) - og så er jeg jo egentlig ikke... PÅ Strigler.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Også ny herinde

Post by annetteB »

Velkommen til!
Jeg husker Dyfong fra HN på grund af det sjove navn - men ikke dig, er jeg bange for.
:roed:

Jeg er osse en af dem der er "på" døgnet rundt...næsten.
Og med samme dårlige undskyldning som HHansen.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Også ny herinde

Post by CXEC »

Velkommen til. Jeg er IKKE på 24/7, men det er jo fordi jeg skal læse lektier ind i mellem og også gerne møde op på uni.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
mariaw
Posts: 232
Joined: Wed 2. Apr 2008 09:12

Også ny herinde

Post by mariaw »

Ihh, jeg glæder mig godt nok til at færdes lidt rundt herinde.

atengstedt: Jeg har vist ikke rigtigt vist dyfong frem, en enkelt gang måske, men er da beæret hvis du kan huske ham :hhansen:
Post Reply