Jeg må hellere sige pænt goddag

Her kan du fortælle om dig selv og dine heste m.m.
schack
Posts: 29
Joined: Wed 5. Mar 2008 20:16

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by schack »

Hej alle
Jeg er endnu en af de mange overløbere fra HN :ond: , hvor jeg også hed Schack, ligesom her.

Jeg har i perioder været meget aktiv skribent, og forsvinder i perioder. Sådanne bliver det nok også her. :loneb:

og så har jeg opdaget at jeg har savnet atenstedt's fantastiske kommentarer :respekt: -

Nå men ellers er jeg 42 år, mor til 2, bosiddende på gård i hedehusene (miniby nær roskilde) og den lykkelige ejer af 2 ponyer og 1 hest, 5 katte, 2 hunde, div. høns, gæs og ænder - og til maj også 10 får.
Jeg rider dressur og tur - men må erkende at have opfostrer 2 springpiger øvøv
Så vi arbejder på at etablere egen terrænbane jorden rundt. Heldigvis er min mand Jesper en flittig sjæl, som ikke klager når vi finder på nye planer. Jesper er ellers ved at blive overtalt til at lære at køre hestevogn. Vi får undervisning hos Peter Kobbernagel og Orkan (II'er pony) skal tilkøres til sommer. Se det kommer der ud af at tage til VM i ponykørsel på dotheaslyst i sommer :jeanie:

Jeg genkender jo en del skribenter og glæder mig til at høre jeres mening om tilværelsen.

hilsen Anette, som faktisk hedder schack til efternavn :heidio:
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by Anja »

Hej Anette.

Dejligt at se dig herinde.

Jeg kan næsten, og kun næsten, regne ud at du er flyttet fra vanløse :hhansen:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by annetteB »

[quote:6acf476eb6]Så vi arbejder på at etablere egen terrænbane jorden rundt.[/quote:6acf476eb6]

Hold da op - dét bliver en lang bane!
:lea:

Velkommen herinde!
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by 99E »

[quote:4741547bba]Hold da op - dét bliver en lang bane!
[/quote:4741547bba]
Man skal tænke STORT.
Velkommen til, Schack.
Så vidt jeg husker fra HN er din mand også professionel dræbermaskine?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by Camilla... »

[quote:9c5e79b3bd]Så vidt jeg husker fra HN er din mand også professionel dræbermaskine?[/quote:9c5e79b3bd]

Så ved jeg altså ikke om jeg synes om flyttet fra Vanløse til Hedehusene :nej:

Velkommen til Schack.... Både til Strigler og byen....

Camilla
God d
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by 99E »

Camilla, du ved ligesom Mikkel... Sindssygt farlig og skræmmende... Og sådan noget.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
schack
Posts: 29
Joined: Wed 5. Mar 2008 20:16

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by schack »

Oh ja - vi tænker stort - så stort at pigerne har inddraget naboens marker til ridning :-) (han synes heldigvis at det er hyggeligt)

Ok vi må nok begrænse os til en terrænbane på egen jord øv øv, men så kan de da også få en tur på et par km - så det må da være ok.
Ellers kan de jo bare tøffe i hedeland.

Jo da - Jesper (overdræber nr. 1) drog først til england og så til Irak og i hans fravær satte fruen huset til salg to købte gård :sanne: - du må kigge forbi anja - og jeg skal nok have en stikling af dig - for jeg glemte at medbringe solstikken fra vanløse.

Nu er Jesper heldigvis hjemme igen - efter 11 mdr's fravær - heraf 8 mdr's "badeferie" og skal tilbringe de næste 6 år på holmen. Så vi følges på arbejde - det er vildt hyggeligt.

Bare rolig - Jesper skræmmer små børn hver dag - ellers kan han jo ikke hold sit macho-image :lolskilt:

tak for velkomsten
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by 99E »

Jaja, nogen fordele SKAL der være ved at være gift med sådan en, der kan sendes ud og blive skudt på.

Det må han finde sig i - at du tager beslutninger på den måde. Det er klart.
:lolskilt:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by Anja »

Jeg laver en stikling :heidio:

Var der ikke noget md, at man bare skulle skære en gren af og forsøgsvis bruge den til markør for grøntsagerne og vupti har man blomstrende solstik? :hhansen:

Terrænbane jorden rundt - fuk, du har store ambitioner :askepot:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Jeg må hellere sige pænt goddag

Post by CXEC »

Velkommen til!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply